Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Tribiani

Önskas bloggfunktionen tillbaka på SG?

Önskas bloggfunktionen tillbaka på SG?   49 röster

1. 1. Vill du ha möjligheten att blogga om ditt kar här på SG?

• Ja, det hade varit trevligt att kunna blogga om karet.
      20
    • Nej, jag är inte intresserad av en blogg.
      13
    • Mig spelar det ingen roll.
      10

Vänligen logga in eller registrera dig för att rösta i denna omröstning.

5 inlägg i detta ämne

Den gamla bloggen gick inte att konvertera till IPS när vi uppdaterade SG. Vill du ha möjligheten att blogga om ditt kar här på SG? Hade man en blogg innan uppdateringen får man tyvärr börja om på ruta 1 igen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur blir bloggen uppbyggd i så fall?

Liknande vanliga trådar där kommentarer kommer i linje med inläggen?

Eller kommentarer kopplade till inläggen, typ Facebook. Dvs att man ser alla inläggen för sig och om man vill se kommentarerna till ett visst inlägg måste man aktivt välja att se dem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker tyvärr att bloggarna försvinner fort, förr gjorde de det iaf. Resultatet blev att jag missa de konstant, titta en gång ibland och försökte komma ikapp men de drunkna i flödet ändå. Idag är sidan ganska förenklad med vilket gör den lite mer svåröverskådad och det drunknar ännu fortare. Jag är emot.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
5 timmar sedan, Slanten sa:

Hur blir bloggen uppbyggd i så fall?

Liknande vanliga trådar där kommentarer kommer i linje med inläggen?

Eller kommentarer kopplade till inläggen, typ Facebook. Dvs att man ser alla inläggen för sig och om man vill se kommentarerna till ett visst inlägg måste man aktivt välja att se dem.

Jag har inte tittat närmare på det. Vi har köpt funktionen men inte installerat den eftersom vi inte kunde få med oss det gamla vid uppdateringen.

Det finns säkert möjlighet att göra layouten tilltalande. Det gäller bara att lägga tid på den :).

Blogg.thumb.png.6addfd8c0d9f661a80a0e7d370f08c35.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag såg att jag glömt ett svarsalternativ så det är tillagt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu