Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Ted

Knappar eller inte? Vågar jag ha dem i tanken?

4 inlägg i detta ämne

Knappar eller inte? 
Har respekt för dem och vet att de är giftiga - och jag tänker inte fragga - vad säger ni - vågar jag ha dessa vackra koraller i min tank? 
Låt mig låna er klokskap!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, det gör du. Så länge du inte tar upp dem ovanför ytan så kan de inte göra dig något.
Du kan ju sätta dem på en isolerad sten som du lätt kan ta ut, så kan du enkelt bli av med dem om du senare skulle vilja.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Man har olika grad av känslighet för Palytoxin. Jag kan inte ha knappar i min tank eftersom jag får hudirritationer när jag stoppar ner händerna i vattnet. Om jag har minsta lilla hudspricka på händerna får jag dessutom yrsel efter ett par minuter.

2 personer gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för svar till er!

t

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu