Gå till innehåll

Uppgradera från razor


Lunka

Rekommenderade inlägg

Har ett kar som är 75cm långt och det sitter razor 160 över nu. Men tycker ljuset är rätt dåligt. Hade egenbyggt ledsystem för ett par år sedan från rapidled som fick korallerna att framhävas väldigt mycket mer och då med 50/50 vitt Rb

, var mycket krispigare ljus. Så nu tänker jag köpa något nytt. Vad kan passa? 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Budget? ☺

Jag är också på väg att byta ut min maxspect 130 15k. Upplever att många av färgerna som korallen har hos annan akvarist/butik försvinner helt när de hamnar under maxspecten. Blått och vitt räcker inte längre.

 

Mitt kar är 100x60. Vill inte lägga en förmögenhet så kollar då på Philips Coral care och AI hydra. Finns säkert fler att välja på i mellanklass som jag inte känner till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Budget?
Jag är också på väg att byta ut min maxspect 130 15k. Upplever att många av färgerna som korallen har hos annan akvarist/butik försvinner helt när de hamnar under maxspecten. Blått och vitt räcker inte längre.
 
Mitt kar är 100x60. Vill inte lägga en förmögenhet så kollar då på Philips Coral care och AI hydra. Finns säkert fler att välja på i mellanklass som jag inte känner till.

Var kan jag hitta Philips i Sverige? Varit inne o kollat på coralbox. Och 2 verkar kunna vara bra,


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att man måste beställa från Philips hemsida än så länge. Svårt att kolla innan köp tyvärr.

@Kimozabe har tagit hem några men tror inte att han har kar igång så att han kan ge ett omdöme ännu ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...