Gå till innehåll

Vilka streamers


rickard81

Rekommenderade inlägg

Jag har ett Reefer 170 och har i dagsläget en Vortech mp10 qd men jag tycker inte jag får till flödet och skulle vilja en till streamer.

Då till grejen känner inte för att lägga pengarna på en vortech till och har därför kollar på andra alternativ.

Nån som har nått tips , Jebao verkar vara väldigt prisvärda hur är ljudnivån på dessa?

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har två jebao rw4 i mitt kar. Kan i princip bara höra dem om jag sätter örat till glaset. Kan nämna att jag nu kör jämnt flöde, sätter jag på wave så har jag för mig att jag kunde uppfatta av/på. Fortfarande extremt tyst dock :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har två jebao rw4 i mitt kar. Kan i princip bara höra dem om jag sätter örat till glaset. Kan nämna att jag nu kör jämnt flöde, sätter jag på wave så har jag för mig att jag kunde uppfatta av/på. Fortfarande extremt tyst dock

Låter bra hur stort akvarium har du?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När min MP10 pajade så klrde jag en liten Tunze som var kanon. Kommer inte ihåg vad den heter men kostade typ 295kr.

Vad är problemet med ditt flöde? Jag kör också 170 och de funkar kanon tycker jag :-)

Kör på max 45%


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Tycker de är för lite rörelse i burken de är ganska okej när man kör upp mot typ 80 % men då låter den alldeles för mycket för mina öron :).
Är väl de som är största problemet är för ljudkänslig kanske. Skulle i så fall vilja ha två synkade med varandra och kanske köra Max 40% för då är ljudnivån okej


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så här är en filmsnutt på mitt kar med min Vectra på 25% och min Vortec som ligger mellan 35-45%

 

OBS! För att du skulle slippa här min fru skälla på sin dator i bakgrunden slängde jag på en gräslig Country låt. :-)

Och häll telefonen fel!

 

 

Ändrat av Jokkmokksjocke
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Så här är en filmsnutt på mitt kar med min Vectra på 25% och min Vortec som ligger mellan 35-45%
 
OBS! För att du skulle slippa här min fru skälla på sin dator i bakgrunden slängde jag på en gräslig Country låt. :-)
Och häll telefonen fel!
 
 

Tack för filmen missat detta såg att du hade din vortech på kortsidan kör min på baksidan. Köpte till mig en Jebao rw-4 och nu är jag nöjd med födet


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...