Gå till innehåll

Budget till LIDO, tankar?


Freddesss

Rekommenderade inlägg

Hej

jag har en sån alltså 2an men 300w den är kanon min anemon har inte varit så fin som den är nu ändå körde jag med maxspect 120w innan till juwel trigon 350l kar mitt heter mars aqua köpt på ebay.de

mvh

Ändrat av mcjagg
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

4 timmar sedan, mcjagg sa:

Hej

jag har en sån alltså 2an men 300w den är kanon min anemon har inte varit så fin som den är nu ändå körde jag med maxspect 120w innan till juwel trigon 350l kar mitt heter mars aqua köpt på ebay.de

mvh

Såg att det gick att seriekoppla dom vid behov om man tog en 165w

Mars Aqua

Känns som det räcker med en till LIDO 120? Två får inte plats.

180W med UV

Ändrat av Freddesss
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp det räcker länge det finns en annan modell också som ser likadan ut men den har inbyggd timer tror den var några hundra lappar dyrare men den finns bara som165w så jag fick ta den utan inbyggd timer jag kör min på ca 50% styrka ock är super nöjd med den för dom pengarna så är den kanon

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

10 minuter sedan, mcjagg sa:

Japp det räcker länge det finns en annan modell också som ser likadan ut men den har inbyggd timer tror den var några hundra lappar dyrare men den finns bara som165w så jag fick ta den utan inbyggd timer jag kör min på ca 50% styrka ock är super nöjd med den för dom pengarna så är den kanon

Vad tror du om den 180w?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...