Gå till innehåll

anemone?


edda124

Rekommenderade inlägg

Hej boys and girls startade mitt första nano kar i helgen och köpte levande sten och startbakterier sen från stenen började det komma lite djur som sjöstjärnor och nån liten räka m.m

Men min fråga är det kom fram en anemone trodde det var en glas ros först men den flyttade på sig från en dag till en annan men den är helt vit och har en liten mun i mitten och gungiga tentakler så min fråga är kan en anemone övefleva en flytt i levande stenen eller är det en glas ros men kan dom flytta på sig och det är bara en än så länge ska försöka ta en bild men är s liten och vit.

InkedIMG_0172_LI.jpg

Ändrat av edda124
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

en liten uppdatering det var en glasros däremot så har den bytt plats på sig varje dag men nu har det kommit en till på ett annat ställe men däremot är den andra röd brun så känns som det är två olika sorters aiptasia då den andra är vit och genomskinlig känns ju lagom kul så ska skaffa lite aiptasia x och försöka få bort dom så fort som möjligt 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...