Gå till innehåll

Knappar?


jeber

Rekommenderade inlägg

tror inte det är bubbelalger. Ser ut som en typ av macroalg. Jag kommer inte ihåg va den heter men det är säkert nån annan som kommer på namnet. Va försiktig med dom knapparna, är en palythoa en av dom giftigare sorterna. Vill inte skrämma dej, bara informera om du inte visste

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tror inte det är bubbelalger. Ser ut som en typ av macroalg. Jag kommer inte ihåg va den heter men det är säkert nån annan som kommer på namnet. Va försiktig med dom knapparna, är en palythoa en av dom giftigare sorterna. Vill inte skrämma dej, bara informera om du inte visste
 


Tackar :) jag har förstår det, men om jag inte är fel informerad är dem bara farliga ovan vattnet?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

så är det. och om du tar i dom under vattnet med sår på fingrarna. det va därför jag skrev att jag inte ville skrämmas, bara informera
 


Okej skadar inte att upplysa lite extra


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

18 timmar sedan, jeber sa:

Tackar :) jag har förstår det, men om jag inte är fel informerad är dem bara farliga ovan vattnet?

 

 

Njae.. jag blir yr och lätt illamående om jag stoppar händerna i ett akvarium med Zoanthus eller Palythoa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...