Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Rosie

Doserpumpar och driftsäkerhet

3 inlägg i detta ämne

Jag har lite funderingar kring doserpumpar och dess driftsäkerhet och vad som egentligen är mest optimalt att använda. Behöver på sikt 4 pumphuvuden men vet att vissa märken har haft återkommande problem med ex det fjärde pumphuvudet och då syftar jag inte på billigare Kinakopior. Är det då egentligen inte smartare att ha singeldospumpar. Strular en behöver man ju inte plocka ut alla för felsökning och reparation? Vad har ni för erfarenheter?

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

GHL tycker jag håller måttet på alla parametrar - fanns en del displayproblem i en serie för ett antal år sedan, men sedan dess har det mig veterligen tuffat på!

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lutar åt en GUL. Ville mest höra vilken uppfattning ni andra har

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu