Gå till innehåll

Fredriks kalla nano


Rekommenderade inlägg

Aj då!

Men det låter ju lovande att du tänker starta upp igen. Det gillar vi! Tiden efter nyår brukar vara en bra tid att starta nya akvarier, har jag hört 😀

Gillade annars ditt hemmabygge och all energi du la ner att transportera djuren tvärs över Sverige! 

 

Hittade du nått spännande när du la ner? Det kommer ofta fram helt okända djur som börjat växa i nått hörn, när man tömmer akvariet. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
On 2021-01-25 at 08:23, Slanten skrev:

Aj då!

Men det låter ju lovande att du tänker starta upp igen. Det gillar vi! Tiden efter nyår brukar vara en bra tid att starta nya akvarier, har jag hört 😀

Gillade annars ditt hemmabygge och all energi du la ner att transportera djuren tvärs över Sverige! 

 

Hittade du nått spännande när du la ner? Det kommer ofta fram helt okända djur som börjat växa i nått hörn, när man tömmer akvariet. 

Haha! Ja så är det kanske!😂 

Jag får se vad det blir, jag behöver ha tag på en riktig kylare denna gången iaf. Sen funderar jag på att plasta på cellplast, det borde bli jättebra isolervärde då☺️
Hittade inget spännande vad jag minns. 
Det är djursamlandet jag saknar mest, det var roligt. Får se i sommar om jag kan komma förbi och bistå med lite dykning. 

  • Tack 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2021-02-28 at 15:11, Slanten skrev:

Smart att plasta med cellplast! Då slår du två flugor i samma smäll. 

Kommer upp begagnade kylare här med jämna mellanrum, fast du bor ju lite avigt till. 

Hade varit riktigt kul att träffas i sommar! Du är alltid välkommen med på en tur. 

Ja jag bor lite dumt till😬 Inte det smidigaste att skicka heller. 
Tack! Får se hur det blir med resor denna sommaren☺️

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...