Gå till innehåll

Något alla saltisar borde göra!


Sillen

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag är en glad nybörjare som har funnit något som är helt toppen! Ett saltvattenforum därdet finns en blandning av folk som tillsammans har en mycket stor kunskap. Och här kommer inte bara själva akvariet med utrustning samt innehåll utan el och byggnationer osv. Inte nog med det. Folk är här inne och läser på om sina egna men även andras frågeställningar och besvarar dem snabbt och enkelt utan att ge gliringar att den andra borde ha hittat den informationen själv. Själv köpte jag nyligen en jätte bra bok för nybörjare. Även om den är jätte bra kan den inte mäta sig med det djup jag kan få om informationen här.

Detta forum kostar lite pengar och mycket slit för administratören och moderatorerna att driva. Jag tycker att vi som nyttjar detta forum med regelbundenhet borde kunna kosta på oss att betala medlemsavgiften även om den är frivillig. Detta för att det är ett mycket billigt sätt att få kunskap på (jämför med böcker) men nog så viktigt så är det ett sätt för oss vanliga medlemmar att visa att vi tycker att detta forum är värdefullt för oss. Ytterliggare en anledning är att det är viktigt att forumet är fritt och inte styrs av anonsörena vilket skulle kunna bli följden om det inte kommer in pengar i kassan.

Så jag uppmanar er som ännu inte betalar att börja göra det!

EDIT: Denna tråd är skriven innan jag blev moderator!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

väldigt bra me en påminnelse, har faktiskt inte tänkt på att de e frivillig betalning, trodde faktiskt att de skulle komma en inbetalning efter det att man blev medlem..

så skämms på mig, nu e de raka spåret in på internetbanken å skicka in årets bidrag..

/ HB

* EDIT * så va 06 betalt..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

säger som ja sagt tidigare.. denna sida e xtremt bra.. antingen om man vill få svar på saker eller om man som ja inte har nått socialt liv, mer än att sitta här varje dag...