Gå till innehåll

Tips köp peristaltic pump


niki68

Rekommenderade inlägg

Inte ska du väl ha ett flöde på 2500l/h genom kalkreaktorn?
I doserpumpsväg finns väl bara två alternativ som klarar kontinuerlig drift, Grotech sp4800 och Iks vario blue 2. Har inte sett några andra alternativ här i Europa iallafall...
Är det för reaktorns interna cirkulation så kör de ju med Aquabee original så det är väl bara att skaffa en sån isåfall


Skickat från min SM-G920F via Tapatalk


Länka till kommentar
Dela på andra sidor

5 minuter sedan, MattiasN sa:

Inte ska du väl ha ett flöde på 2500l/h genom kalkreaktorn?
I doserpumpsväg finns väl bara två alternativ som klarar kontinuerlig drift, Grotech sp4800 och Iks vario blue 2. Har inte sett några andra alternativ här i Europa iallafall...


Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
 

Tank kommer vara 1300 liter ,tänker köra apex för att övervaka PH.

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Pacific Suns styrning/pump ser väldigt intressant ut, men informationen är lite tunn tycker jag.... Verkar som den använder någon form av optisk styrning istället för ph, undrar om det går att använda på andra reaktorer än deras egna?
Sen har väl de flest av deras produkter haft en tendens att lisa av lite kvalitetsproblem?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2017-07-30 at 13:04, MattiasN sa:

Pacific Suns styrning/pump ser väldigt intressant ut, men informationen är lite tunn tycker jag.... Verkar som den använder någon form av optisk styrning istället för ph, undrar om det går att använda på andra reaktorer än deras egna?
Sen har väl de flest av deras produkter haft en tendens att lisa av lite kvalitetsproblem?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
 

 

Fick svar  går användas med Deltec pf601 , PS dosera up to 120ml/min.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...