Gå till innehåll

Behöver byta LED till min 360 tank


Kubiken1891

Rekommenderade inlägg

Jag har kört 2st CT-lite G4 i snart 2 år men tyvärr har det hänt nåt med slaven, det går inte att koppla ihop master-slave längre samt att slaven inte uppför sig korrekt när man startar den.

När man sätter i kabeln ska den scrolla genom alla färger men min tänder allting i några millisec sen slocknar den helt i ca 10-15min för att sen kliva igång på max.

Tyvärr har aqua stockholm lagt ner + att jag inte har full koll på vart kvittot är så jag tänkte börja leta efter något nytt och låta den fungerande ct-liten hänga över mitt Blenny istället.

 

Det jag tittat mest på är Hydra och maxspect razor och det verkar som hydra är klart bättre iom fler kanaler bl.a

Min tank är 130x55x50 så 2 st Hydra 52 HD borde funka rätt bra el blir det overkill/klent?

Följer det med nån form att upphängning till dom el måste man lägga ett par tusen till för att få det?

 

Nån som har koll på detta el förslag på nån annan lösning

Om nån har koll på hur jag skulle kunna få liv i ct-lite slaven (typ en reset el nåt) så vore det iofs kanon också :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...