Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Mathias Christofferson

Mitt första Saltis Red Sea REEFER XL 460

43 inlägg i detta ämne

Vad skall jag välja för fiskar, skall ha 5till 6 stycke . Två är clown men de andra ;) tacksam för svar!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Då var start kuren från Red Sea klar. 

Två putsar räkor några sniglar och en Gul kirurg fick komma i karet denna dag. 

1A5C5B5E-8E65-4881-824D-DF5BE37FBA67.jpeg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ser väldigt fint ut... gillar ditt val av fiskar. Ha lite koll på sjöstjärnorna du hittade, de kan vara av den typen som äter zoanthus. Hade själv sådana nämligen, och förstod inte varför mina zoas dog, nu vet jag.

Mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det skall jag verkligen göra. Just nu har de försvunnit och jag har letat men hittar dem inte för tillfället :( 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

det är en jätte fin fisk men håll ett öga på dina knappar så de inte blir uppätna jag hade en bicolor som tog knappar men det kan skilja från individ till individ

mvh 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fick även ett tillskott av en mjukkorall som jag inte vet vad den heter :( men den e fräck skall se pm jag kan fota av den vid matningen :) 

2C1FA013-C8A6-4119-9740-880748984831.jpeg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu