Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Genne

Medlemskap i SG

6 inlägg i detta ämne

Vi har ett frivilligt medlemskap i SG på 100 kr/år.

För tillfället är vi 150 betalande medlemmar i föreningen och hade hoppats på att nå upp till 200 under året vilket ser ut att misslyckas tråkigt nog.

Pengarna går till att driva hemsidan och jag hoppas att några fler vill gå med och stödja den så att den kan utvecklas och bli ännu bättre.

Alla som jobbar med SG i föreningen jobbar ideellt.

De som går med i föreningen under detta året är även med i en utlottning av en del fina priser.

Hoppas nu att även du vill stödja oss med 100 kr vilket inte är så mycket om man ser till vad hobbyn kostar i övrigt.

Stöd SG här

2 personer gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
8 timmar sedan, Genne sa:

Vi har ett frivilligt medlemskap i SG på 100 kr/år.
För tillfället är vi 150 betalande medlemmar i föreningen och hade hoppats på att nå upp till 200 under året vilket ser ut att misslyckas tråkigt nog.
Pengarna går till att driva hemsidan och jag hoppas att några fler vill gå med och stödja den så att den kan utvecklas och bli ännu bättre.
Alla som jobbar med SG i föreningen jobbar ideellt.
De som går med i föreningen under detta året är även med i en utlottning av en del fina priser.
Hoppas nu att även du vill stödja oss med 100 kr vilket inte är så mycket om man ser till vad hobbyn kostar i övrigt.
Stöd SG här

Hm, jag har nog tusan missat att förlänga....
Man ser inte om man är stödjande eller inte i tapatalk och länken till hur man gör funkar inte, kommer bara till forumets startsida....

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
7 timmar sedan, MattiasN sa:

Hm, jag har nog tusan missat att förlänga....
Man ser inte om man är stödjande eller inte i tapatalk och länken till hur man gör funkar inte, kommer bara till forumets startsida....

Hej MattiasN du borde fått ett mail om det, vi skickar en påminnelse till alla som är medlemmar en månad innan om att medlemskapet håller på att gå ut.

Nu borde länken funka.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hej MattiasN du borde fått ett mail om det, vi skickar en påminnelse till alla som är medlemmar en månad innan om att medlemskapet håller på att gå ut.
Nu borde länken funka.
Ja mailet kom fram, kom bara inte ihåg om skickade direkt eller inte... Men det syns ju bättre via webbläsaren även i mobilen så nu har jag skickat ett bidrag

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har i kväll skickat ut ett mejl till de medlemmar vars medlemskap i SG gått ut under året och hoppas ingen tar illa upp.

Jag gjorde detta då en del säger att de inte sett någon påminnelse av att deras medlemskap gått ut.

2 personer gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra initiativ. Det är lätt att missa, speciellt när många läser guiden via mobilen. 

2 personer gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu