Gå till innehåll

Diamanten Akvarium i Tyskland


Jokkmokksjocke

Rekommenderade inlägg

Men med Polacken - hålla tider är definitivt inte hans starka sida heller:)

 

Men helt underbara kar när de väl kommer. Mitt är specialtillverkat av honom och jag är mer än nöjd - men det var lite oroligt under några månader :)

 

Men kan du vänta och inte klättrar på väggarna så är det et bra köp

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Joacim , om det blir fel med diamantakvarium så tar det evighet att lösa , dom svarar knappt på mail efter betalning , den enda fördelen är leverans fram till dörr,

och 1 månad tar minst sex

ifrån Polen vet jag inte lev tid men det hantverk i mästarklass , om jag byter kar kommer det garanterat att bli där ifrån , och han använder pilkington glas ,

Nico och Jaroslaw har fått sina kar där ifrån , kolla deras trådar , det är inte 100 % det är 110% , det kan inte bli bättre 

mvh stefan

 

 

  • Gilla 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Leveranstider beror nog mycket på hur mycket de har att göra, det är ju även säsong med akvarier och det gäller nog båda nämnda leverantörerna. Jag har ett akvarium på väg hem från Diamantakvarium, det tog 4 veckor att bygga från att jag betalade 25% i handpenning. Enl. hemsidan så ska det ta 3-4 veckor att levererar ett standard och 1-2 veckor påslag vid specialbeställning, alltså 4-6 veckor och det kommer mitt att klara. Hittills har jag inget att klaga på, men jag har bara sett bilderna som jag fick vid uppmaning att göra slutbetalningen så de kunde leverera akvariet. 

 

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

8 timmar sedan, Stefan molin sa:

Hej Joacim , om det blir fel med diamantakvarium så tar det evighet att lösa , dom svarar knappt på mail efter betalning , den enda fördelen är leverans fram till dörr,

och 1 månad tar minst sex

ifrån Polen vet jag inte lev tid men det hantverk i mästarklass , om jag byter kar kommer det garanterat att bli där ifrån , och han använder pilkington glas ,

Nico och Jaroslaw har fått sina kar där ifrån , kolla deras trådar , det är inte 100 % det är 110% , det kan inte bli bättre 

mvh stefan

 

 

Kan varmt rekommendera slutfinishen är makalös bra :smiley20:

Ändrat av jarecki68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...