Gå till innehåll

Någon som har erfarenhet av aquabee cove skummare?


Robert J

Rekommenderade inlägg

Funderar på att köpa en aquabee cove 200 men grejen är att den ligger i samma prisklass som en bubble king duble cone 200 rd3. Vilken av dom ger mest skumm för pengarna och är mest tystgående?

Vilken hade ni valt? Själv så hittar jag väldigt lite info om den på nätet om vad folk  tycker om den. 

 

Med vänlig hälsning, Robert Johansson 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte heller testat någon aquabee, så jag kan inte uttala mig om den.

Har dock den bk som du nämner och jag är supernöjd. Har bara haft denna och en deltec, så jag kan inte säga hur bra den skummar jämfört med konkurrenterna, men den är verkligen fantastiskt tystgående! Tror inte att du kommer att ångra dig om du köper en sån.

Dock får man ju betala för kalaset, omkring 9300 kr, och aquabeen är väl på rea nu för omkring 7300...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för alla svar! Det hade varit roligt om någon med en aquabee kunde uttala sig... Jag är som sagt lite sugen på att testa en aquabee då den är på rea nu plus att det verkar vara en nyutvecklad pump från Aquabee. Har hört ryckten om en del reklamationer på BK:s pumpar, men som sagt så tvilar jag absolut inte på att det skulle vara en dålig skummare när maskineriet funkar:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...