Gå till innehåll

Varför gör koraller som barn? Tvärtom vad man vill. :)


Rekommenderade inlägg

För att koraller ÄR våra små barn...och det vet de av! Fråga mig inte hur, men de små satarna känner av det!
Vi offrar tid, pengar och sömn för deras skull! Vi åker bil i timmar, bara för att vi inte vill att de ska behöva vänta en extra dag på ett paket med något de skulle bli glada av... Vi blir bekymrade och frågar våra vänner om hjälp, vi söker på internet, vi skriver och undrar...bara vi ens anar att något felas dem!
Det vet korallerna och det använder de för sina egna, själviska intressen! Varför anstränga sig själv, om pappa fixar lixom!

Skämt åtsido, prova att rikta en streamerpump mot den och se om den kanske släpper....

Sent using Jedi mind trick.


  • Gilla 5
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

32 minuter sedan, BatmanGefle sa:

För att koraller ÄR våra små barn...och det vet de av! Fråga mig inte hur, men de små satarna känner av det!
Vi offrar tid, pengar och sömn för deras skull! Vi åker bil i timmar, bara för att vi inte vill att de ska behöva vänta en extra dag på ett paket med något de skulle bli glada av... Vi blir bekymrade och frågar våra vänner om hjälp, vi söker på internet, vi skriver och undrar...bara vi ens anar att något felas dem!
Det vet korallerna och det använder de för sina egna, själviska intressen! Varför anstränga sig själv, om pappa fixar lixom!

Skämt åtsido, prova att rikta en streamerpump mot den och se om den kanske släpper....

Sent using Jedi mind trick.
 

 

Stort ! Borde vara klistrad :) Ursäkta trådskaparen för massiv OT som jag startade ...

Ändrat av runstenen
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...