Gå till innehåll

Alternativ till Vortech ?


runstenen

Rekommenderade inlägg

Hej

jag har haft två wortech pumpar och de är kanon men jag bytte till jebao sw8 pumpar för wortech kan man inte rikta och det tyckte jag var kasst sen säger många att wortech pumpar är tysta och det är de inte de låter mer än jebao när man kör de i puls läge motorn sitter utanför karet men kvaliten är top of line när det gäller wortech jag har haft mina jebao snart i 14 månader och de låter som när de var nya.

den funtionen du är ute efter den finns där utan s1 kontrollen.

mvh

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

6 timmar sedan, mcjagg sa:

Hej

jag har haft två wortech pumpar och de är kanon men jag bytte till jebao sw8 pumpar för wortech kan man inte rikta och det tyckte jag var kasst sen säger många att wortech pumpar är tysta och det är de inte de låter mer än jebao när man kör de i puls läge motorn sitter utanför karet men kvaliten är top of line när det gäller wortech jag har haft mina jebao snart i 14 månader och de låter som när de var nya.

den funtionen du är ute efter den finns där utan s1 kontrollen.

mvh

Ok. Menar du att köra i Else läge då eller ? 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

25 minuter sedan, runstenen sa:

Ok. Menar du att köra i Else läge då eller ? 

Hej! 

Japp det läget tänkte jag på och finns night mode så det blir lugnt i karet på natten priset är rätt så juste också på dessa

 

mvh 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

17 minuter sedan, mcjagg sa:

Hej! 

Japp det läget tänkte jag på och finns night mode så det blir lugnt i karet på natten priset är rätt så juste också på dessa

 

mvh 

Ok. Men night mode går bara på sensorn då ? Jag har controllern i skåpet dvs natt jämnt isf ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

13 timmar sedan, runstenen sa:

Ngn som provat ngn bra styrbar streamer förutom Vortech ( Dvs ett program som körs över dygnet tex Reef Crest osv där styrkan ökar och minskar över dygnet ) ? Alla idéer och erf är välkomna ! 

 

Hittade denna som man kan koppla till Jebao pumpar :

https://www.fish-street.com/aqlink_s1_wifi_jebao_adapter

Jag kör 2 PP 8 med sådana kontroller. Fungerar bra

 

 

MVH Lasse 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...