Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Tjena!

 

Vet inte riktigt vart man ska posta en fråga som denna så admin får gärna flytta tråden eller snällt tillrättavisa :) 

 

Beställde koraller från Korallenzucht i lördags, allt är betalat och klart. Betalde 59.90€ för 24h express leverans till Sverige. Så i min värld borde jag ha korallerna i Tisdags. Har fortfarande inte fått dessa och mailat två gånger utan svar. 

Någon mer som haft problem från samma sida? Hur går man tillväga om man nu inte skulle få korallerna men har betalt?

 

Ha en härlig kväll

 

Mvh

Salle

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Inga problem. flyttade tråden till Affärer och Nyheter under Övrigt.

 

 

jag har tyvärr ingen erfarenhet av dem, och vet ingen annan som köpt därifrån heller.

Har du fått något mail att paketet är skickat? borde vara en spårbar försändelse!

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, nike83 sa:

Inga problem. flyttade tråden till Affärer och Nyheter under Övrigt.

 

 

jag har tyvärr ingen erfarenhet av dem, och vet ingen annan som köpt därifrån heller.

Har du fått något mail att paketet är skickat? borde vara en spårbar försändelse!

 

 

Tack :) Enda mailet jag mottagit är ett kvitto från paypal på min betalning. Inte mottagit något mail från Korallenzucht. Så har mailat alla kvittouppgifter till PP så får jag se hur det slutar.

 

Tack för hjälpen nike83 och trevlig helg 

Ändrat av SalleSalle
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Just now, Rameau sa:

Kolla vilka dagar de skickar, kan hända att det skjuter upp leveranser men de borde ju absolut svara på mail.

Står ingenting om dagar dom skickar vad jag kan hitta. Så utgick från att det blev skickat i måndags.

Har inte ens fått något orderkvitto från dom att beställningen är lagd. Enda dokumentet jag fått är som sagt från paypal, ett kvitto på min betalning. 

Fick gensvar från paypal. Så ska inleda en tvist nästa vecka om varorna inte kommit.

 

Man får en konstig känsla bara, tråkigt sånt här 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

jag har beställt därifrån jag tror de skickar tisdagar kan vara så att de inte har hunnit jag fick ett mail när de skickat iväg paketet och fick det hem levererat dagen efter allt klarade sig och det var väl packat inga läckage eller nåt.

 

mvh Frank

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...