Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

j0nas

Id på denna?

4 inlägg i detta ämne

Postad (redigerade)

Har ploppat upp några små beiga träd med ljust gröna polyper från min ls. Någon som vågar spekulera om art? Tror att jag först hittade de på undersidan av en av dina fraggar @Robbyn

7D43C782-1880-4F3B-93B3-CDA4147BA154.jpeg

Redigerad av j0nas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Liknar väldigt mycket Clavularia tycker jag.

Sent using Jedi mind-trick.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack @BatmanGefle. Kanske svårt att se på ovan bild men när de blir större så är det väldigt mycket gren/stam och få och korta polyper. Inte riktigt så som jag är van att se clavularia. Finns kanske fler arter än viridis iofs :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fransarna på tentaklerna tycker jag är dödligt lika... Och det är ju mycket stam på dem oxå.0c4d8ad75928e21de114bae68dffcbcd.jpg

Sent using Jedi mind-trick.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu