Gå till innehåll

Större kar, ny belysning, ge mig tips!!!!!! :)


webdiddy

Rekommenderade inlägg

Jag kommer inom ett par veckors tid att uppgradera från mitt 140 Aqua Medic Cubicus till ett Red Sea reefer 350.

På kart sitter just nu en AI Prime (EJ HD) som har fungerat kanon. Bredden på det nya karet kommer bli strax över det dubbla.

Jag gissar på att det inte räcker med att bara skaffa sig 1st AI PRIME (EJ HD) till så man har två.

 

Skulle jag tjäna på att bara köpa ett nytt lyse (eller två) och sälja min nuvarande AI prime, eller hur ska jag göra?

 

Enda kraven jag har är att det ska vara LED, fullspectrum samt att de gärna får ha nån slags web-interface och att de ska vara tysta.

Lite fördyra lampor som tex RADION G4 går tyvärr bort.

 

Tips mottages gärna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

47 minutes ago, mcjagg said:

Hej wediddy

om du funderar på kina led så vet jag en här i halmstad som har 4st till salu för 500kr styck men de går inte att styra via app utan man kan dimma de med ratt 

 

Med vänliga hälsningar Frank

Låter intressant. Skickar PM. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

On 2018-04-29 at 23:24, mcjagg sa:

Hej wediddy

om du funderar på kina led så vet jag en här i halmstad som har 4st till salu för 500kr styck men de går inte att styra via app utan man kan dimma de med ratt 

 

Med vänliga hälsningar Frank

Min kina-led typ Mars (men no name) lät som fan från fläktarna när man drog upp effekten på rattarna så testa först så du tycker ljudnivån är ok. 

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

4 minuter sedan, Kimozabe sa:

Min kina-led typ Mars (men no name) lät som fan från fläktarna när man drog upp effekten på rattarna så testa först så du tycker ljudnivån är ok. 

 

Mvh

Kim

Hej Kim

det är webdiddy som var intresserad av kina leden men hag vet att han köpt 2 maxspect razor till väldigt juste pris

,vh Frank

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...