Välkommen till Saltvattensguiden

Registrera dig nu för att få tillgång till alla våra funktioner. När du registrerat dig och loggat in, kommer du att kunna bidra till denna webbplats genom att skicka in ditt eget innehåll eller svara på befintligt innehåll. Du kommer att kunna anpassa din profil, kommunicera med andra medlemmar via din egen inkorg (PM) plus mycket mer! Du kommer även att få tillgång till en stor kunskapsbank, vårt artikelregister, Köp & sälj m.m. Detta meddelande kommer att tas bort när du har loggat in.

Rameau

Fensjukdom på strigosus?!

4 inlägg i detta ämne

Postad (redigerade)

Någon som kan hjälpa

mig med hur jag stoppar detta? 

Hade en annan liten kirurg som hade liknande och han bara försvann för nån dag sen och nu har min strigosus liknande skador på bakfenan..

tryck på bilden för att komma till filmen

Strigosus

Redigerad av Rameau

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 2018-05-03 at 21:20, Rameau sa:

Någon som kan hjälpa

mig med hur jag stoppar detta? 

Hade en annan liten kirurg som hade liknande och han bara försvann för nån dag sen och nu har min strigosus liknande skador på bakfenan..

tryck på bilden för att komma till filmen

Strigosus

Inga svar......hur har det gått med din strigosus?

Mvh

Kim

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

8 timmar sedan, Kimozabe sa:

Inga svar......hur har det gått med din strigosus?

Mvh

Kim

Hej, jo min strigosus repade sig som tur var väldigt snabbt, men min C. truncatus som hade samma dog ju tyvärr, mystiskt..

Redigerad av Rameau
1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
44 minuter sedan, Rameau sa:

Hej, jo min strigosus repade sig som tur var väldigt snabbt, men min C. truncatus som hade samma dog ju tyvärr, mystiskt..

Jag läste det. Skönt att den repade sig samtidigt som det hade varit bra att veta vad man kunde ha gjort för att hjälpa den på vägen. 

Där är nog amerikanska forum bättre på att svara men samtidigt så kör dom med preparat som ibland är förbjudna i Sverige. 

Mvh

Kim

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu