Gå till innehåll

Varning för Tritons tetra-förpackningar!


PerS

Rekommenderade inlägg

Triton har haft problem med sina tetra-förpackningar som används till t ex Core7. Förpackningarna har börjat läcka påväg till butiker och hem till kunder. 

 

Jag vill varna för att förpackningarna kan börja läcka även om de har överlevt transporten! Jag har haft en extra uppsättning Core7 Other Methods stående i en plastlåda i klädkammaren i nån månad. Idag upptäckte jag att 70% av förpackningarnas innehåll hade läckt ut i lådan och förstört alla andra pappersförpackningar och manualer i lådan! Tur att de inte stod direkt på golvet iaf, hade varit riktigt tråkigt om parketten hade blivit förstörd. 

 

Har mailat Triton, får se vad de säger, men ska ni ha Tritons vätskor stående ett tag så häll över dom i plastflaskor! 

Ändrat av PerS
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick inte något jätteimponerande svar från Triton, bara att jag ska kontakta butiken där jag hade köpt produkten så får jag nya. Frågade om förändringar av förpackningarna, och de bekräftar pikkenixs info ovan; 3a+b kommer nu i pulverform. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...