Jump to content
Sador20

Aqua medic twincontroller

Recommended Posts

3 timmar sedan, runstenen sa:

Min gen 2 fungerar änsålänge galant. Tiden får visa. Men då vet jag att min idé om byte av prob fungerar. Grymt !

Jag köpte den nya "touch-versionen" för några veckor sedan med titaniumvärmaren, utmärkt! För säkerhets skull har jag en liten billig digitalmätare som visar exakt samma som AM Twin, så den nya versionen är säkert mycket pålitligare. Jag ska ta` upp ämnet om ett år igen, med både pålitlighet på temp och när den går över på fläkt (eller efter sommaren).

MVH: Hasse

Lyfter en gammal tråd igen...
Min utbytta twin controller har nu börjat klydda igen, typ precis ett år efter att den kom tillbaka....
Tyckte att den legat lite väl högt sista tiden, men så är det sommar och lite varmare ute samtidigt som jag har lite nya t5:or över karet, den här inte visat jättehögt men legat runt 28-28,5 ett tag, idag när jag kom hem visade den 29,5 vilket är väldigt högt med tanke på dagens väder så jag tog fram några andra termometer. Två digitala och en "gammeldags" visar alla runt 27 grader.....

Ni som har ny varianten, har dessa fungerat bra? Har dess funkat så måste det bli byte till en sån nu, annars får det bli en annan lösning för detta är ju helt oacceptabelt!

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Den nyare utgåvan m touchknappar funkar klockrent änsålänge ( Snart ett år ) Dessutom inställbar till 0,01 grad till skillnad fr den gamla på 1 grad. Blir mkt stabil temp !

Finns begränsat med alternativ till Twin controllern, eftersom jag redan sitter på titanvärmaren så kanske det är lika bra att ge den nya en chans....
Tråkiga pengar att lägga ut dock...

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Jag köpte en för ett par veckor sedan inkl. titanvärmare, jag hoppas den sköter sig.

/Mats

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk