Gå till innehåll

Hjälp med en hydra52


mcjagg

Rekommenderade inlägg

Hej

undrar om det finns någon i närheten av Halmstad som har en director eller controller till hydra52

skulle behöva koppla upp den och se om det går att uppdatera mjukvaran i den för den verkar ha låst sig går inte att ändra lägen mellan de förinställda programmen och det går inte att göra nån återställning alls på den

mvh Frank

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur styr du den vanligtvis? Det går väl inte att göra något alls utan Director el Controller? Alltså det går väl inte att få den att lysa utan styrning, finns väl inga förprogrammerade lägen som kan köras utan Director el Controller?
Mvh

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

tack för svar jag har kollat den sidan men det funkar inte eller det funkar att göra återställningen men sen måste jag ha en director för att installera firmwaren så jag får se om jag kan hitta nån 

Med vänliga hälsningar Frank

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lite dumt, men det börjar bli några år sen Hd kom nu så efterfrågan på director blev väl liten....
Jag har både hd och äldre hydra, det är skillnad på de blåa kanalerna.... Jag upplever hd-ljuset som "krispigare" och det ger bättre "pop-effekt" vid blåljus...

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej
Ok jag fick tag i två gamla hydror super billigt men kommer inte att köpa de då den ena strular tur det var en kompis så det löser sig jag tycker de är väldigt klena jämfört med mina radion g4 PRO
Mvh

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...