Gå till innehåll

Whitecorals köp strulade, någon annan?


Kimozabe

Rekommenderade inlägg

Skulle göra mitt första köp från whitecorals i onsdags då jag hittade rätt mycket jag ville ha. 

Köpet gick igenom, betalning bekräftad. 

 

Sen släpptes ytterligare en korall från ”reservationen” och köpte då den oxå. 

 

När jag sen gick in på min sida var alla dom jag köpt första gången borta och kvar var bara den sista korallen jag köpte. 

Såg i mejlet att båda fått samma ordernr. 

 

Frågan är har jag gjort något fel eller är det deras sida som fullständigt kraschat?

 

Oavsett vilket så ligger jag nu ute med en massa pengar och är utan koraller, och om det måste nämnas grymt besviken. Kommer trots allt detta strul nog prova imorgon igen om där kommer mycket som jag vill och min butik inte kan få tag på det. 

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Just now, addo sa:

Mejla dom och fråga, dom var snabba på att svara när jag mejlade en gång.

Dom kan inte svara på vad som hänt, klen tröst när man hittat en massa man jättegärna vill ha och köpt, men nu måste ligga ute med pengar tills dom kommer tillbaka på kontot, det sistnämnda kan jag nog leva med förutsatt att där inte kommer en massa nytt på radarn. 

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har beställt från dem ett flertal gånger. Nån gång har det strulat med nån korall - att den tagit stryk på något sätt - och då har de kontaktat mig och frågat om de skall skicka tillbaka pengarna eller om jag vill ha något liknande. I sista beställningen bytte de ut 3 polyper av en zoa jag beställt mot en större fragg med 15 polyper av samma sort.

så har varit nöjd med deras service, så helt klart värt att maila eller ringa dem å se om de går att lösa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det blivit nåt missförstånd :D 

 

Min fråga rörde sig om någon blivit av med en hel order när ni kompletterat med fler koraller? Alltså HELA min ursprungsorder försvann trots att jag betalt för den. 

Inte att dom bara skickat en korall. 

 

Pengarna kommer jag få tillbaka men för mig som kund, där jag jättegärna ville ha alla dom koraller jag köpte är det väldigt tråkigt att den försvunnit. Frakten är ju 700kr eller något så jag personligen kan bara tänka mig att lägga en order om där är flera koraller jag vill ha samtidigt. 

 

Jag skrev till dom att för mig som kund hade funnits ett par andra lösningar som hade varit mycket trevligare än att bara ”vi har returnerat dina pengar och kan stryka tilläggsordern om du vill”.....då felet är på deras sida och inte min. 

 

Ja ja, får la se om det blir nåt nytt försök. 

 

Mvh

Kim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...