Gå till innehåll

Imperator


Hella42

Rekommenderade inlägg

Just now, Hella42 sa:

97AD6BE5-C05C-4070-81B4-D931865AD704.jpeg.df8427eaaf1c5f1feded4d3e383ac0b5.jpeg

Tog och köpte mig en imperator jag åxå:) ja den gillar det mesta . Är som en trotsig tonåring och smakar på allt . Bara haft den ett par dagar . Tips på mat? Gillar dom frysfoder ? Glupsk är den . Sväljer pellets flaks mm med hull och hår 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är som levande soptunnor, de äter nästan allt.... Jag hade en, gav den flingor, pellets, frusen artemia, små bitar av räkor, baby spenat.... De äter allt, men ta detta i beaktande... Den kommer att ge sig på och nafsa på alla koraller och ju äldre desto mer..... Glöm inte detta....

 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

10 timmar sedan, per.w sa:

Dom är som levande soptunnor, de äter nästan allt.... Jag hade en, gav den flingor, pellets, frusen artemia, små bitar av räkor, baby spenat.... De äter allt, men ta detta i beaktande... Den kommer att ge sig på och nafsa på alla koraller och ju äldre desto mer..... Glöm inte detta....

 

jo tack . har det i ryggsäcken, tur jag har fler kar, får väll bli ett kejsarkar av det större:tennis: men va bra, då matar jag på

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...