Gå till innehåll
Tomas K

Reefmeet 24.03. i Drøbak, Norge

Recommended Posts

Hej kjære naboer i øst! 

Endelig er det klart for ett nytt saltvannstreff. Reefmeet arrangeres i Drøbak, ca 90 fra Svinesund, mot Oslo på E6.

Hva er Reefmeet?
Ett arrangement for de som er interessert i saltvannsakvarier, har lyst til å starte eller har allerede ett akvarium.
Det vil bli holdt 3 gode foredrag, som vil vise noe av alt det denne hobbyen har å by på. Se program lenger ned. Deres egen Jonas Roman er en av foredragsholderne! :)
En rekke stands fra salte butikker og leverandører vil også være tilstede. Her har man muligheten for noen gode kjøp med mange gode tilbud.
Tilslutt så avholder vi en saltvannsauksjon av levende og teknikk hvor private stiller med objektene. Det er alltids spennende å se hva som dukker opp på auksjonen!

Praktisk info:
Sted: Smia flerbrukshus i Drøbak.
Når: 24. Mars 2018
Klokken: Dørene åpner kl 10:30. Foredragene starter kl 11:00. Auksjon ca kl 16:30
Pris: 100,-
Servering: Kiosk med mat, snacks og drikke.
Cash, vips eller kort betaling.

program.jpg.eecd70dc5b6a86b44dce811a525defa8.jpg

Se video fra Reefmeet 2018 her: 

Mer info kommer i tiden fremover.

Vennlig hilsen

Tomas J. Kaumer
tlf. +47 46 94 97 98

Tomas@reefmeet.no

Leder, Akvarieklubben Saltvannsforum
Initiativtaker og arrangør av Reefmeet

www.reefmeet.no
www.facebook.com/reefmeet
www.saltvannsforum.no

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Foredragsholder på Reefmeet:

Erling Svensen fra Egersund
Foredrag nr. 1: «Norges fantastiske undervanns-verden, samt fototips for bedre bilder»
Foredrag nr. 2: «Korallrevene og dets innbyggere. En rundreise bland verdens korallrev»

En av Norges beste og mest erfarne undervannsfotografer kommer til Reefmeet!
Erling begynte å dykke i 1976 og har logget 4500 dykk fra alle verdens kontinenter inkludert Antarktis. Han har like lang erfaring som undervannsfotograf og har levert bilder til publikasjoner over hele verden og i langt over 100 bøker.
Han har representert Norge i to verdensmesterskap i undervannsfotografering.
Erling sin hovedinteresse er det marine livet og han jobber tett med biologer og havforskere i inn- og utland. Erling har observert mange førstegangsregistreringer for nye arter i Norsk fauna og har også en svamp oppkalt etter seg (Polymastia svenseni).

379245048_promoErling.jpg.698a1181f7232a0774cd170fd16d36a3.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
6 timmar sedan, danne031 sa:

24 Mars var det va? ;)

Takk :) jeg mål forsøke å endre til mars måned med min PC. Jeg får ikke endret via telefon.

Redigerad av Tomas K

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
36 minuter sedan, Tomas K sa:

Takk :) jeg mål forsøke å endre til mars måned med min PC. Jeg får ikke endret via telefon.

Jag redigerade datum, hoppas jag kan åka :)

• Tack 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om man skulle ha fri på mandagen så kan jeg anbefale ett hotell i Drøbak.  Reefmeet har fått en god pris om man ønsker rom.
Etter Reefmeet så skal vi møtes (forelesere, crew og de som ønsker) til en god middag sammen i Drøbak Båthavn, 300m fra hotellet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Foredragsholder nr 3 på Reefmeet 24.mars. Jonas Roman fra Sverige.

Jonas er godt kjent i miljøet som tidligere foredragsholder på Reefmeet 2018 og mannen bak KH måleren "Alkatronic" og nyheten "Dosetronic". Begge blir å finne utstilt på Reefmeet!
Denne gangen skal han forelese litt mer kjemi-relatert, men litt mere generelt, noe som bør være interessant for oss alle! 

Akvarie-kjemi + Jonas = Sant! :D

Velkommen!

www.saltvannsforum.no for mer info.

promo jonas.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Undrar om det är några som vill samåka upp till träffen från Göteborgs området? Om man åker någon gång vid 7 tiden på morgonen bör man hinna fram till ca 11 eller tidigare. Hemma någon gång vi 22:00 på söndagskvällen. Jag planerar att åka upp eftersom jag missade förra träffen. Hör av er via PM om intresse finns

MVH Lasse

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Takk til alle våre sponsorer som bidrar med spennende loddpremier!
Minner om felles middag i Drøbak etter Reefmeet for de som måtte ønske.

Sponsor promo.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu