Jump to content
Kimozabe

Köpa balling produkter, vilka?

Recommended Posts

Lite skum titel men idag har jag balling från Stig men han skickar inte längre så nu behöver jag köpa en annan leverantörs. 

Har på företagsakvarium hittat Mg, Cal och KH från både tritonlab och Aquaforest men vet inte om dom är exakt samma så jag kan blanda som tidigare och lika lättlösta. 

Även mineralsalt från Aquaforest. 

Om dom nu är samma som Stigs, var hittar jag tillsatserna som motsvarar jod, strontium-barium och tungmetaller. 

Jod är det mest akuta då jag bara har till några mixer till. 

Taggar dig @stigigemla

Mvh

Kim

Du är naturligtvis välkommen hit. Jag har AC i bilen så jag var ute och körde igår. Heta dagar sitter jag gärna i bilen.

Aquaforest produkter verkar vara precis motsvarande. Jag har själv aldrig använt dem så jag kan naturligtvis inte lova.

10 minuter sedan, stigigemla sa:

Du är naturligtvis välkommen hit. Jag har AC i bilen så jag var ute och körde igår. Heta dagar sitter jag gärna i bilen.

Aquaforest produkter verkar vara precis motsvarande. Jag har själv aldrig använt dem så jag kan naturligtvis inte lova.

Ahhh, du skulle kört till Malmö och lämnat lite saker till mig :);) 

Tack för svaret Stig, får kanske prova AF. 

Mvh

Kim

Salter som salter, är det inte billig smutsig skit åt jordbruket utan ämnat för saltvatten så är de alla samma molekyler som löser sig på samma sätt.