Gå till innehåll

reklam


drakfisk

Rekommenderade inlägg

skulle det inte kunna fungera med försäljning av t-shirt med tryck av saltvattensguiden o alla sponsorer på också dom kan ju sponsra med det väl och så får ni pengar till att hålla sidan i ny skick . klart ska meddlems avgiften (bidraget) vara kvar .mesten kul grej o kanske bra för butikerna .men är väl helt ute o cyklar som vanligt .mvh drakfisk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

skulle det inte kunna fungera med försäljning av t-shirt med tryck av saltvattensguiden o alla sponsorer på också dom kan ju sponsra med det väl och så får ni pengar till att hålla sidan i ny skick . klart ska meddlems avgiften (bidraget) vara kvar .mesten kul grej o kanske bra för butikerna .men är väl helt ute o cyklar som vanligt .mvh drakfisk

Kanske finns andra mäninskor på detta forum som har egna Företag som kanske vill synas på tröjorna också!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den här frågan har ju varit uppe många gånger under åren, men visst är det som Stig säger, att om vi såg vem som var vem när vi handlar "fisk" skulle det vara en kul grej. Jag var själv & handlade för ett par dagar sedan & märkte att det fanns en kille i mängden som hade "koll" på läget, och den första tanken som slog mig var om han fanns här på forumet. Men sedan vid senare eftertanke, vem vill springa omkring i en T-shirt som det står "saltvattensguiden" på??? (Inget påhopp om den här sidan)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den här frågan har ju varit uppe många gånger under åren, men visst är det som Stig säger, att om vi såg vem som var vem när vi handlar "fisk" skulle det vara en kul grej. Jag var själv & handlade för ett par dagar sedan & märkte att det fanns en kille i mängden som hade "koll" på läget, och den första tanken som slog mig var om han fanns här på forumet. Men sedan vid senare eftertanke, vem vill springa omkring i en T-shirt som det står "saltvattensguiden" på??? (Inget påhopp om den här sidan)

Ha ha... måste nog instämma.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har vid ett antal tillfällen försökt väcka detta om T-shirt men kalender-incedenten grusade planerna rejält.

Förstår att Christian inte vill ligga ute med dom pengarna för att se om folk håller det dom säger denna gången men om man denna gång betalar när man gör intresseanmällan så kan ju ordern ske när man fått ihop minimumantal som krävs.

Bara en tanke, ska inte börja terrorisera om detta igen, men jag vill oxå ha en tröjja till högtider mm....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har vid ett antal tillfällen försökt väcka detta om T-shirt men kalender-incedenten grusade planerna rejält.

Förstår att Christian inte vill ligga ute med dom pengarna för att se om folk håller det dom säger denna gången men om man denna gång betalar när man gör intresseanmällan så kan ju ordern ske när man fått ihop minimumantal som krävs.

Bara en tanke, ska inte börja terrorisera om detta igen, men jag vill oxå ha en tröjja till högtider mm....

Ja ja, högtider är ju en annan femma... Jag köpte aldrig en SG kalender när infaller dom?

Ni som känner till märket "Dive Knit..." eller något sånt. De har suveräna slogans tryckta på deras T-shirt.. Stop Fish Bombing...Stop Cyanid Fishing och de har snygga tryck på revfiskar osv... Har för mig att jag nämnde det i samma veva som när SG kalendern dök upp förra gången. En liknande tröja med en SG-logga på skulle jag själv vilja ha...(för högtider)...

Men ett sådant tröj projekt får inte ge allt för stort avkall på Mr Wrangs Saltsida ;) dock!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Helt sant. Jag e på.. Skulle man inte kunna sälja kläderna för typ 10.000 / plagg och så får man med saltvattenstillbehör för 9000.. :).. Skulle man ju ha en enledning till frugan.. Men tröjjan är ju exklusiv.. Prylarna fick jag bara med på köpet ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hahaha. Den var bra.

Men som sagt, om det ska vara något ska det inte vara en sunkig fruit of the loom för 80 spänn som tappar formen bara man tittar på den. En snygg piké-tröja (eller zip-tröja skulle jag föredra) Och som sagt. Man kan ju betala när man anmäler intresse så vi ligegr ute med pengarna tillsammans i stället för att stackars christian ska ligga ute med allt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Den känns inte riktigt bra att ha sponsorloggor på tröjorna, eftersom det lätt kan bli lite "tjaffs" från sponsorerna.

Däremot kan jag lätt tänka mig en helt vanlig t-shirt med SVG-loggan på, faktiskt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det vore bättre att de som har reklam på SG skaffar fram en bunke tröjor med SG-logga och sitt eget märke. Då kan de ge bort tröjorna till de som beställer via en länk från SG hemsida, så det blir som en sporre att handla från deras websida via länk från SG, på det viset får kunden en tröja med SG-logga på, samt lite reklam för företaget som ger bort tröjan.

*Tillägg: Ett enfärgat tryck på en 25-30 tröjor kostar inte mer än 149:-/st. Det brukar ligga på det när man gör tröjor till muck.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...