Gå till innehåll

Efterlyser intressenter att vara månadens akvarium


Rekommenderade inlägg

Ja nu är det redan April och INGEN har visat intresse just nu eller nappat då man frågat.

Känns lite tråkigt att det inte är större efterfrågan eller viljan att visa upp just sitt akvarium eller hur man tänkt eller hur det funkar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite tråkigt att ingen kan slänga upp bilder på sitt kar. Det måste ju inte se ut som Ländströms eller dom andra "expert-rävarna". Det hade varit lika roligt o kolla på ett kar med 2 clowner o lite skivisar, bara karet har nåt extra: tex ett finurligt ytavrinnings-bygge, nåt annorlunda sumplösning, eller vad som helst.

-Det finns väl flera som känner att sin egna lösning inte tillhör mainstream men har funkat ändå?! Släng upp nåt sånt! Varje månad vill jag inte sitta med öppen mun o säja -WoW! Nån månad kan man ju sitta med öppen mun o säja -Smart!

eller Enkelt, eller Finurligt, eller Snyggt, eller Billigt!

eller?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite tråkigt att ingen kan slänga upp bilder på sitt kar. Det måste ju inte se ut som Ländströms eller dom andra "expert-rävarna". Det hade varit lika roligt o kolla på ett kar med 2 clowner o lite skivisar, bara karet har nåt extra: tex ett finurligt ytavrinnings-bygge, nåt annorlunda sumplösning, eller vad som helst.

-Det finns väl flera som känner att sin egna lösning inte tillhör mainstream men har funkat ändå?! Släng upp nåt sånt! Varje månad vill jag inte sitta med öppen mun o säja -WoW! Nån månad kan man ju sitta med öppen mun o säja -Smart!

eller Enkelt, eller Finurligt, eller Snyggt, eller Billigt!

eller?

Helt rätt! Är du sugen då?

Vi har haft diskusioner bland moderatorerna tidigare och vi har haft förslag på att ha nybörjar kar som bra exempel också. Finns massor av intressanta kar och de behöver inte vara top of the art utan något som man vill visa!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

-Det finns väl flera som känner att sin egna lösning inte tillhör mainstream men har funkat ändå?! Släng upp nåt sånt! Varje månad vill jag inte sitta med öppen mun o säja -WoW! Nån månad kan man ju sitta med öppen mun o säja -Smart!

eller Enkelt, eller Finurligt, eller Snyggt, eller Billigt!

Det är precis jag vill att detta skall vara

Alla är välkommna med sitt bidrag

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För min del. personligen alltså, så känns det inte som mitt kar ens har belysning och något i akvariet värt intresset att dokumentera etc. Min planeringstråd och visningstråd säger redan det mesta och är en av de längre på SG.

Mitt kar kan bli aktuellt i höst om intresset finns.. när belysning och saker är klara.. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sillen, kan inte du visa upp ditt kar? :P

Tackar för frågan!

Jag har flera orsaker men en är att jag just nu är i slutet av en algperiod som uppkom efter att jag rev runt i karet. Dessutom håller jag på att ändra lite i karet!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...