Gå till innehåll

Efterlyser intressenter att vara månadens akvarium


Rekommenderade inlägg

  • 1 månad senare...

Om ni efterlyser nomineringar så går det nog lättare..

Tycker att idén med månadens akvarium är superkul, måste stimulera det!

Det känns lite fel att anmäla sig som intressent, då det lätt kan uppfattas som själviskt och självgott. Istället så anser jag att folk kan nominera andra, och när man får in en nominering, då kan man fråga den nominerade om den är intresserad av att ställa upp. Om inget annat så blir man nog förbaskat glad av en nominering!

Talar nog för de flesta att alla kan nominera minst ett kar på rak arm.

Hoppas att vi får något snart

/Oskar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Det som det alltid faller på är ju att det ska skrivas en artikel om det, att nominera nån till månadens kar som inte vill vara det funkar ju inte så bra. Vi har tidigare diskuterat det i föreningen och även funderat på om man skulle kunna göra så att nån i föreningen reser till personen i fråga och tar bilder, video, och gör en intervju, men ja, det är ju inte helt trivialt. Vi diskuterar en del över just hur vi ska få ingång de andra delarna av sidan så att vi får en bra aktivitet på artikelskrivning, månadens akvarium, månadens bild, bloggarna med mera, men allt är ännu i ett väldigt tidigt stadium, och stora förändringar kommer nog inte förrän vi går upp till nästa version av programvaran som vi använder på sidan, exakt när det blir är svårt att säga då det saknas några viktiga delar i den nya programvaran som de måste få till först, men det händer rätt mycket bakom kulisserna som vi hoppas ska kunna dras igång till våren åtminstone..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Eftersom det återigen verkar finnas ett intresse att få upp några artiklar om månadens akvarium så har vi beslutat att köra igång detta igen.

För närvarande pågår diskussion bakom kulisserna om alternativ till hur vi kommer lägga upp det och lösas mer tekniskt och praktiskt.

Så ha lite tålamod grabbar och tjejer, det kommer igen.

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 månader senare...
  • 1 år senare...
  • 2 år senare...

Jag vill föreslå Emil i Handen till månadens akvarium. Jag var där igår och skulle hämta en "liten" korall och när jag såg denna fantastiska burk, kände jag direkt att det här måste premieras.... 

Ändrat av per.w
Är det ok för Emil att hans telefonnummer publiceras här?
  • Gilla 3
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, per.w sa:

Jag vill föreslå Emil i Handen till månadens akvarium. Jag var där igår och skulle hämta en "liten" korall och när jag såg denna fantastiska burk, kände jag direkt att det här måste premieras.... Hans nr {raderat av freguz}

 

@per.w har du frågat om han vill att du lägger ut hans telefonnummer på vårt forum? 

Ändrat av freguz
raderade citerat telefonnummer
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 år senare...

Vi har hittet en vinnera, mera kommer, näste tävling sträcker sig over sommaran, sidste frist er 1 augusti, vi koller i denne omgång på akvarier mellam 250 till 1000 liter. 

Extra point går till "gamla" akvaier, och dom lite udda, det kunne vära kalvatten eller file-feeders special akvarier som eksemplar. 

PH "Thomas Salt" for din nominering, bifog 2-3 bilder och en liten text så röster vi på vort månadsmöte. 

  • Gilla 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...