Gå till innehåll

Efterlyser intressenter att vara månadens akvarium


Rekommenderade inlägg

Tedb,

Kan inte du ställa upp på att visa din vackra burk ?

Den är ju både udda och ovanlig och riktigt fräck,bra utrusad och genom tänkt.

Istället för att drifta på amerikanska och norska forum,så kan du ju ett slag för ditt egna ? :)

Hoppas jag inte sätter press på dig nu bara,men hade gärna sett ditt akvarium på månadens då jag tycker det är mycket snyggt,med många annorlunda grejor i både teknik och levande osv.

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tedb,

Kan inte du ställa upp på att visa din vackra burk ?

Den är ju både udda och ovanlig och riktigt fräck,bra utrusad och genom tänkt.

Istället för att drifta på amerikanska och norska forum,så kan du ju ett slag för ditt egna ? :)

Hoppas jag inte sätter press på dig nu bara,men hade gärna sett ditt akvarium på månadens då jag tycker det är mycket snyggt,med många annorlunda grejor i både teknik och levande osv.

Mvh,

Sunny

Känns de inte lite kaka på kaka med TOTM på mitt kar nu när allt finns att finna på våra danska vänners forum, jag ser hellre ett annat kar tex skogsflickans nu när mitt redan finns där. Jag kan hålla med om att mitt kar e annorlunda men på det stora hela så e det bara RUNT konstigare än så e de inte.

OK draedon forexklädsel 1 point psykopälsen 0 hehehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Mitt ska vi absolut inte ta förren jag blir kvitt algerna. I två år har jag haft ett algfritt akvarium. sen PANG läst mycket om detta på SG.Provar massor med lösningar.Tror Niklas melodi är den ända som som fungerar, skrubba utav helvete och sen skaffa en massa snäckor och eremiter sjöborrar+ alg ätande fiskar som tar hand om algerna .

Mvh

Magnus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett akvarium till förutom det runda som skulle kunna vara med om några månader. Det har mycket mer nytänkande än mitt gamla runda och skulle verkligen kunna locka nya tankegångar enligt mej. Jag kontaktar dej wrang när de känns dags.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett akvarium till förutom det runda som skulle kunna vara med om några månader. Det har mycket mer nytänkande än mitt gamla runda och skulle verkligen kunna locka nya tankegångar enligt mej. Jag kontaktar dej wrang när de känns dags.

:smiley20: Nytänkande är kul! Jag ser fram mot att läsa om ditt kar!

Vi har i diskusionerna mellan oss moderatorer att det skulle vara kul med variation. Både det vackra och även nytänkande eller annorlunda lösningar. Är det kombinerat är det bara posstivt. Med det vill jag få fram att alla akvaier är av intresse. Det kan vara ett snyggt nybörjarkar till kar som Teds, Vargklos, Acuarios eller Jakens (finns massor av bra avancerade kar).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I kategorin nybörjare skulle mitt kar kunna vara med. Inte så spännande för många redan avancerade akvarister men kanske visst intresse ur ett nybörjarperspektiv och så klart en bra möjlighet att få feed back för mig :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 2 kar som de flesta vet så vilket kar ska jag ställa upp med? Jag kan tänka mig mitt FOWLR med enstaka lägre djur då Fiskkar är mindre vanligt än korallkar. Nästa år kan jag ta korallkaret för jag vill ge det tid till att utvecklas ett tag till.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...