Gå till innehåll

Tack för den här tiden!


Karoline

Rekommenderade inlägg

Synd att ni försvinner, har varit kul att läsa om era hästar. :smiley28:

Varför skall vi anpassa oss till USA:s lagstiftning? (multipage.gif1 2 3)

Jag har också lust att dra. Det här är bara för mycket!

Ot: Men herre j-a gud... Är du allvarligt? Jag kan inte för allt i mitt liv förstå denna reaktion på coppa.

edit: Nu skrev jag först och tänkte sedan, jag antar att det inte är coppa du är upprörd över utan den totala urspårningen av den tråden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I mina ögon ser det mest ut som missförstånd. Alla här är givetvis 100% emot barnporr och pedofili, sen finns det olika sätt att bekämpa det...

Jag hoppas verkligen att alla hästägarna stannar kvar, mycket intressanta kar ju.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen aning om va som har hendt här, men gu va tråkigt att ni lemmnar SG. Visst stöder man innte allt som kommer fram här men att lemmna alla här tycker jag är jette tråkigt.

Det som hände var att det misstolkades rätt friskt vad jag skrev, och det jag skrev lämnade egentligen inte några vidare öppningar för feltolkningar. Därpå anklagade man mig för någonting elakt, och ungefär 9 minuter senare skapade man den här tråden.

Eftersom Wrang tydligen tyckte att det var bättre att tråden rensades ut helt, har jag valt att utelämna specifika detaljer om vad som avhandlats. Det jag tycker är underligt i sammanhanget är att jag fortfarande sitter här, glad och lycklig, medan trådskaparen tydligen anser sig nödsakad att lämna forumet. Trådskaparen har inte blivit utsatt för något påhopp, så var den här reaktionen baseras på, är för mig helt oförståligt, men det är självklart ett val var och en får göra.

Jag hoppas Karro&Anders fortsätter med hästarna, och får ett gott utbyte av det.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...