Gå till innehåll

Stockholmsträffar


Gabbi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det kommer bli fler av i höst.

Hoppas fler då kan närvara som inte kunde pga semester och annat.

Men kul att det var en hel del som kom, det blev ungefär 15-20 personer.

Hoppas alla blev nöjda med första träffen :)

Det fanns lite funderingar på föredrag, grill och frågesport mm men blev inte så dumt ändå för en första test runda.

Men skicka gärna in lite tips på vad som skulle vara kul att hitta på inför nästa träff.

Det blev ungefär 3-4 limpor med kanel längder kvar för jag var lite för optimistisk med bullarna, missbedömning från min sida på antalet av fisk nördar ;)

Så ni får ursäkta om Leffe & Fredrik ser lite runda runt ut och rullar omkring i butiken de närmaste veckorna, tror de kommer missbruka bullar till frukost och lunch närmaste tiden ;)

Salar dig missade jag helt, du har kommit upp några gånger i samtalen på Triton, verkar va en rolig prick, lova att du presenterar dig nästa gång ;)

Kanske skulle ha namn lappar med nickname på alla för att förenkla det hela till nästa gång oftast vet man inte vem någon är förrän någon säger sitt nick, då kommer ahhaa du :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stort tack till Sherwan för bullar, initiativ, entusiasm och massor av hjälp :)

Jag räknade till sammanlagt 23entusiaster som minglade i sommarvärmen - vilket är fantastisk med tanke på tidpunkten.

Så vi siktar på september nästa gång, vi ska försöka locka med föreläsare, diskussionstopics och korvgrillning.

Tack alla glada prickar som dök upp:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt trevligt initiativ! Träffen gjorde så att man kunde ta sig tid, fråga, fundera och det var hur trevlig atmosfär som helst!

Skickar med en liten bild.[ATTACH=CONFIG]99866[/ATTACH]

Ja verkligen jättetrevligt! Cool snubbe där i mitten... hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 månader senare...

Hej alla tomtar :)

Det är snart dags för en ny träff, det planeras för fullt i tomteverkstan och kommer att ske några dagar efter jul så folk hinner smälta julmaten.

Tomtarna Leffe o Fredrik önskar en riktig God Jul och det kommer att serveras Bordeaux Osmos årgång 2013 från Château "Le Tritooon", (OBS sista lådan) tyvärr inga grodlår men vi får nöja oss med fina fiskar, musslor, koraller o sniglar ;)

Återkommer med exakt datum och tid snart men det ser ut som sista helgen för i år...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla tomtar :)

Det är snart dags för en ny träff, det planeras för fullt i tomteverkstan och kommer att ske några dagar efter jul så folk hinner smälta julmaten.

Tomtarna Leffe o Fredrik önskar en riktig God Jul och det kommer att serveras Bordeaux Osmos årgång 2013 från Château "Le Tritooon", (OBS sista lådan) tyvärr inga grodlår men vi får nöja oss med fina fiskar, musslor, koraller o sniglar ;)

Återkommer med exakt datum och tid snart men det ser ut som sista helgen för i år...

det ser jag fram emot! -bil--thank you

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla tomtar :)

Det är snart dags för en ny träff, det planeras för fullt i tomteverkstan och kommer att ske några dagar efter jul så folk hinner smälta julmaten.

Tomtarna Leffe o Fredrik önskar en riktig God Jul och det kommer att serveras Bordeaux Osmos årgång 2013 från Château "Le Tritooon", (OBS sista lådan) tyvärr inga grodlår men vi får nöja oss med fina fiskar, musslor, koraller o sniglar ;)

Återkommer med exakt datum och tid snart men det ser ut som sista helgen för i år...

Blir det bulle o saft kalas eller riktig träff?

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blir det bulle o saft kalas eller riktig träff?

Patrik

Hah beror på vad menas med riktig träff?

Bullar, saft och kaffe blir det absolut.

Tyvärr saknas sprit licensen, den dröjer o vi väntar på "OK" från restaurang maffian, problemet är att deras "under bordet" muta är saftigt hög...;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hah beror på vad menas med riktig träff?

Bullar, saft och kaffe blir det absolut.

Tyvärr saknas sprit licensen, den dröjer o vi väntar på "OK" från restaurang maffian, problemet är att deras "under bordet" muta är saftigt hög...;)

Riktig träff är att gå på lokal efter och ta en öl men jag tror inte Täby har så mycket att bjuda på mer än någon pizzeria men då kan väl knappast Fredrik o Leffe följa med då jag hört att dom e portade i hela komunen då dom har sprutat huset vin på golvet.

Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...