Gå till innehåll

Alla medlemar på Saltvattensguiden - Information från Christrian Wrang!!


wrang

Rekommenderade inlägg

  • 2 månader senare...
  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Kära medlemmar,

Nu har tiden kommit för att göra slag i saken på det jag berättade för er tidigare i höst, nämligen att kliva av som admin/moderator för SG.

Jag ser nu fram emot att fortsätta att verka på SG och bidra med mina idéer, men nu i egenskap av vanlig medlem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Christian,

På mina och de andra moderatorernas vägnar vill jag tacka dig ännu en gång för dina enastående insatser för SG. Uppskattningen som uttryckts tidigare i denna tråd är också ett tecken på att dina insatser varit uppskattade.

I detta tidevarv då mycket på nätet har blivit kommersialiserat, är det mycket storsint av dig att lämna över SG och alla dess rättigheter helt utan vederlag eller andra villkor förknippade. Och inte nog med det, föreningen tackar och bockar också för det startkapital du sänder med oss (ca 7500 kr), som kommer att räcka till att ge dig status som betalande stödmedlem för 50 år framåt ;)

Bildandet av föreningen är nu klart. Föreningen "Saltvattensguiden.se ideell förening", org nr 802438-6222, har konstituerat sig och är nu ägare av domänen och andra rättigheter. Vi kommer att driva sidan vidare i samma anda som tidigare för att på bästa sätt främja vår hobby. Läs mer om detta under "Om Saltvattensguiden" i menyraden högst upp.

Gott Nytt År på er allihopa!

Moderatorerna gm Vargklo.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...