Gå till innehåll

Ny funktion i forumet - Karta vart folk bor


wrang

Intresse för karta över medlemarna?  

84 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

japp något fel, får bara ett meddelande:

<!-- / PAGENAV POPUP --><TABLE class=tborder cellSpacing=0 cellPadding=6 width="70%" align=center border=0><TBODY><TR><TD class=tcat>Saltvattensguiden´s forum - Meddelande</TD></TR><TR><TD class=panelsurround align=middle>

<!-- main error message -->OskarW, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

  1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
  2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Hem

Logga ut

<!-- / main error message -->

</TD></TR></TBODY></TABLE>

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Det är samma karta som innan. Vi fortsätter i bakgrunden med att arbeta på en uppgradering med zoomfunktion och exakta adresser.

Ricke, jag gick just in på kartan, och den ser bra ut och du finns med! :)

Skicka ett mail eller PM med ditt konkreta problem, så löser vi det!

post-1358-14468916016874_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hur lägger man till sig?

Kan välja land ock skriva in postnummer, men sen finns det bara en knapp [byt karta]

Testat några gånger, Både knappen och enter. Men inget har hänt om de inte tar ett tag förseg.

Mysko, Utstrand. Hittills idag har 6 nya medlemmar reggat sig.

Kolla bilden nedan hur det ser ut för mig. Ser inte du alla knappar - "Spara" och "Radera"? Har du en knepig webbläsare? Annars får vi ta det via mail/PM.

post-1358-14468916020089_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Tjena,

har inte läst igenom hela tråden (är för lat).

Finns det någon möjlighet för oss utlandsmedlemmar att få en pinne någonstans, så att andra medlemmar kan checka var vi är någonstans?

Jag menar nu inte att man skall utöka till en världskarta, men kanske en imaginär ö där våra pinnar landar med info var vi finns.

/Stoffe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 månader senare...

2009-07-26 i tråden "Ny server och ny design ny programvara" skrev Vargklo följande:

Tydligen är det så att personen bakom medlemskartan inte längre underhåller just denna programvara, så dessvärre är inte kartan längre kompatibel med nyare versioner av vBulletin.

På marknaden finns ännu mer moderna medlemskartor, baserade på Google Maps, och jag hoppas att det snart kommer en sådan version som vi istället kan koppla in på forumet.

Har det kommit någon karta som går att använda? Jag saknar den gamla medlemskartan...

Ändrat av Aqua_Max
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...