Gå till innehåll

vem är boven


ghosten

Rekommenderade inlägg

jag har under 2 dagar blivit av med ca 6 stora stammar av xenia vill veta vilken boven i karet är jag har 2st clowner 1st bangai en salarias och en disco räka vem kan käka så mucket xenia har inte sett någon tendens till att någon skulle äta xenia förrän allt nu är borta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vart står Xenian?

Om den står för mörkt kan den knoppa av sig själv har jag upptäckt i ett litet experiment. Det lustiga är att tritts att den knoppat av armarna ända ner till roten så växer den ut igen.

Jag tror på "disco räkan" eller någon krabbrackare.

Är Xenian ny? Nya koraller och stenar lockar putsningen till absurdum i mitt kar. Fick en Sinularia av Trilobite en gång som blev totalt massakerad av mina putsare på natten. Först trodde ja de va firrarna men gud va fel de va.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

den heter kanske dansarräka fel av mig.

den har stått vid skummaren sedan jag stoppade i den i karet för 5månader sedan och jag har inte haft i något på 3månader i karet. det var i tisdags fm jag upptäckte att 4 st stammar var av sen när jag kom hem från jobbet 8 timmar senare så var dom andra och upp ätna eller sönder bara var bitar kvar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...