Gå till innehåll

Hur gammal är din äldsta fisk/korall?


GimliX

Rekommenderade inlägg

Har ett ostron och några knappkolonier, läderkoraller och en Astreasnäcka sedan mitt första saltkar, innan dess har de gått i förra ägarens ägo i ett par år, så skulle kunna bli iaf 3-4 år. En Segelfenskirurg från det karet går hos en god vän och den är minst lika gammal.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker räkna min bruna gorgonia till min även om den inte är så gammal och det bara är en fragg på den ursprungliga som jag köpte från Kajj när han lade ner, kanske 2004 någongång. Vet inte hur länge han hade den innan men den är minst 3 år och jag ser fraggar överallt i landet(bytte/sålde nog ett 20tal fraggar på den), det känns ganska kul. Större delen av trädet står fortfarande hos Jens här.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 år senare...

En uppdatering på nedan. Min Ocellaris nedan lever fortfarande, dock inte hos mig sedan en del år. Den är med andra ord runt 22 år nu alltså, riktigt skoj! Inga uppdateringar från några fler?

min Ocellaris som var ca 13 år 2006-06 (fg. det kom en tråd som denna) lever ännu och borde snart falla över 15 årsstrecket snart, roligt, roligt... Håller 1/1 som officiel födelsedag, så då blir han byxmyndig...
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...