Gå till innehåll

Zeostart2


acuario

Rekommenderade inlägg

Magnus, jag tror att den heta debatt det är kring ZEOvit är just att det inte finns någon som helst innehållsdeklaration någonstans. Inte för att detta är något man kan räkna med i den här hobbyn, men andra är mer "öppna" som t.ex. Fauna Marin.

Min syn på saken till alla andra:

Måste bara tillägga att det här känns som värsta såpan, ännu en gång. Ett par missade smileys och halva världen rasar samman. Kan bara instämma att det känns tråkigt att det ska behöva gå så här och det enda jag kan råda till är att inte alltid försöka ta allting på sånt blodigt allvar hela tiden... Respektera andras åsikter och ta tyckanden och tänkanden med en nypa salt så länge det inte går till personangrepp.

Känns du förbannad? Kliv ifrån tangentbordet en stund och gör något annat, umgås med din familj eller bara sätt dig och studera ditt rev en stund. Jag lovar att det rensar upp tankar i hjärnan en aning.

Att ZEO-produkterna kommer att ifrågasättas är något vi alla får finna oss i så länge det inte är en mer öppen attityd från tillverkaren än vad det är just nu. Det finns mängder med bevis att det fungerar, men nyfikenhet har alltid varit en del av utveckligen. Visst känns det illa att det svärtas ned på någonting man är så fullt ut övertygad om, ändå är ifrågasättarna själva brukare och kommer säkerligen förbli detta också, så what's the fuzz?

Be varandra om en ursäkt och så går vi vidare, as simple as that.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Den här gången kunde jag inte ta det seriöst och angagera mig, förra gången snillen spekulerade så var det nitrat i K-balance, den här gången så är ZEOstart ett gurkrecept. Det här blir ju bara värre och värre, kan vi inte låta ZEO-flaskorna vara, det enda det här tillför är dålig stämmning.

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg

×
×
  • Skapa Ny...