Gå till innehåll

Film: David Saxby's Reef Aquarium


Clownen

Rekommenderade inlägg

Verkligen mäktigt. Skulle kunna säga att det nästan är för stort, men då är det nog bara avundsjukan som talar.

Undrar om han ger sig sjävl någon rabatt på Deltec-prylar? :ler: Skulle kunna tänka mig att den del av innehållet är bytt mot Deltec-grejer också

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har for mig att det redan ska finnas en trod med samma film o amne ?

Mvh,

Sunny

Det kan stämma, jag kom ärligt talat inte ihåg om jag hade sett en film från detta kar på guiden eller någon annanstans tidigare men eftersom jag inte hittade den under filmer så la jag upp den ändå, hoppas inte alla sett den tidigare.

Mvh Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan stämma, jag kom ärligt talat inte ihåg om jag hade sett en film från detta kar på guiden eller någon annanstans tidigare men eftersom jag inte hittade den under filmer så la jag upp den ändå, hoppas inte alla sett den tidigare.

Mvh Peter

Hehe menade inte so... verkar som om monga missat den endo,tenkte mest om filmen redan fanns so kunda man ju bumpa den.. men uppmuntrar helt klart ditt beslut... alltid kul o bli pomind eller oter se

vackra akvarium som denna... min froga ar dock nar kommer en ny upp po ditt vacka kar Peter ?

Mvh,

Sunny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...