Gå till innehåll

Nassarius via ebay


aerie

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag tänkte bara dra ett varningens ord för att beställa Nassarius via ebay uk, beställde 50st för drygt en månad sedan och nu är det nog inte 10 kvar vid liv... de verkar trivas bra för att bara dö utan synbar anledning, turbosniglarna tickar och går under tiden. Ville bara dela med mig av mina erfarenheter från detta innan fler handlar. Hur har det gått för dig med dina Clownen? Är det nån annan som har beställt dessa som kan berätta hur det gått för er? Vore kul att se om det är en genomgående trend eller om det bara är hos mig de inte vill bo.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så att det är snäckor som är fångade i Storbritannien? Skall tydligen vara väldigt väldigt vanligt på eBay även om det ibland står annorlunda i annonsen. Då dör de av rätt snabbt p.g.a. att de inte klarar de tropiska temperaturerna i våra akvarium.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samuel du kunde fått ett varningens ord av mig innan du beställde dina Nassarius på post order.Hoppas du gjorde en bra affär på dom som överlevde.50 st så skulle du nog fått ett skapligt pris av din lokala handlare.Patrik

Var inte så mkt priset som just att det fanns som gjorde att jag beställde... min lokala handlare har letat efter dem flera månader utan att lyckas få hem några.

Var nog en av de sämsta affärerna jag gjort tyvärr...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...