Gå till innehåll

Dator


Pear

Rekommenderade inlägg

Har du installerat Panda Security 2008. Jag har fått samma problem efter en sådan installation men kan inte hitta var felet är. Det verkar också vara så att just SG går dåligt - Zoopet fungerar bra.

MVH Lasse

Edit

För mig har det absolut med Panda att göra. Jag måste helt stänga av den automatiska skyddet - det får inte finnas någon pandasymbol i trace rutan. Så fort jag aktiverar något litet skydd så strular det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du installerat Panda Security 2008. Jag har fått samma problem efter en sådan installation men kan inte hitta var felet är. Det verkar också vara så att just SG går dåligt - Zoopet fungerar bra.

MVH Lasse

Edit

För mig har det absolut med Panda att göra. Jag måste helt stänga av den automatiska skyddet - det får inte finnas någon pandasymbol i trace rutan. Så fort jag aktiverar något litet skydd så strular det.

Skyll på de....

SG och Zoopet har samma programvara så nej nej den lätta funkar ej.

Köp en riktig programvara så funkar det!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Wrang - något måste skilja för Zoopet fungerar utan problem med Panda 2008 installerat men SG gör inte det. Och här har du definitivt inte något FBK fel - det kan jag lova dig :) Nu har jag avinstallerat Panda och SG går klockrent som även Zoopet gör. När jag däremot återinstallerar Panda 2008 lär jag få problem verkar det som.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag sagt något annat då? Men det vore intressant att veta vad som skiljer SG från Zoopet - om det är någon liten plug in eller något som gör att Panda blockerar. Jag gjorde en nytt installationsförsök med bara det absolut viktigaste Pandagrejerorna installerde SG fungerade inte då heller medans Zoopet gick som en dans.

MVH Lasse

Nu har jag gått tillbaka till 2007:s version och gjort en omstart av min router - nu funkar även SG

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...