Gå till innehåll

Pwss


Peter M

Rekommenderade inlägg

rätt kass egentligen

F.N oxå! Jag har aldrig beställt grejer av dem innan men gjorde igår kväll för första gången.

Så kommer den här tråden dagen efter. Typiskt.

Nåja, beställde bara en manometer till CO2 och lite olika kopplingar så det GÅR att vänta även om det inte är kul:smiley24:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

F.N oxå! Jag har aldrig beställt grejer av dem innan men gjorde igår kväll för första gången.

Så kommer den här tråden dagen efter. Typiskt.

Nåja, beställde bara en manometer till CO2 och lite olika kopplingar så det GÅR att vänta även om det inte är kul:smiley24:

Har beställt av dem 2gg och båda gångerna har sakerna kommit inom en vecka så det är inte säkert att det behöver ta tid.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har beställt många ggr av pwss och det har nästan alltid fungerat bra och de gångerna jag fått vänta på varorna beror det på att grossisten inte haft produkten jag beställt.

Percula 120 tog tid men Simontorp fick inte karen från Tyskland så det var ju inte så mycket att göra mer än vänta.

Nu har pwss en lagerbutik som man kan åka och handla direkt i om man har bråttom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag var hos patrik i förgår kväll hämta och tester dom har haft problem med mejlen,tror dom har otroligt mycket att göra nu!!! kan lova att dom är seriösa, men ingen urskt att inte svara i telefon,har du provatat ringa mobil 070 - 440 46 55eller 070-306 73 70

M.v.s sten

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var hos patrik i förgår kväll hämta och tester dom har haft problem med mejlen,tror dom har otroligt mycket att göra nu!!! kan lova att dom är seriösa, men ingen urskt att inte svara i telefon,har du provatat ringa mobil 070 - 440 46 55eller 070-306 73 70

M.v.s sten

Provat det första GSM-numret flera gånger. Inget svar. Skickat SMS till samma nr.

Men nu jä...r. för 15 min sedan dök det upp en avisering att mitt paket var inlämnat på Posten!

Kluven måste jag säga....det är väl ok att ha mycket att göra men inte svara???

2 veckor för att få en manometer till CO2, hmmm.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

pwss har pressat ner priserna ordentligt i Sverige. Vilket gör att vi kan spendera mer pengar på djur och koraller. Så jag är allt tacksam att dom finns !!

Betvivlar inte det du säger.

Jag jobbar själv med försäljning och är den förste att ställa mig på barrikaderna för fri konkurrens. Det håller vilket företag som helst vitalt.

I vilken bransch man än verkar i är produkter idag generellt ganska likvärdiga. Det finns alltid konkurrens, förhoppningsvis (det finns som bekant vissa undantag:-)).

Det är andra faktorer som avgör vem som får en affär. Fötroende, servicegrad, ömsesidig respekt etc.

Jag är också glad att företaget finns. Hoppas det dyker upp många till! Det gynnar oss alla.

Blev mest frustrerad och besviken över att jag inte fått svar eller kontakt.

Oavsett vad jag handlar förväntar jag mig en viss "service".

Jag ser det knappast som en förmån att göra av med mina pengar på ett speciellt ställe.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
pwss har pressat ner priserna ordentligt i Sverige. Vilket gör att vi kan spendera mer pengar på djur och koraller. Så jag är allt tacksam att dom finns !!

o så blir det lite tuffare för fysiska handlare, som inte får sålt nån hårdvara ,men ska serva oss

med djur som inte kan bli billiga, ond cirkel tycker jag :x

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...