Gå till innehåll

Varför inte en saltträff i Örebro?


Datate

Rekommenderade inlägg

Alltså, som alltid spårar goda idéer ur i hårt arbete... Vi kör våra nattskift och har igång vårt korallsystem sedan två veckor. Men allt är fortfarande en röra. Vi räknar med att efter semestern så är allt i ordning. Vi vill att det ska se riktigt inbjudande ut vid starten.

Jag lägger ut info här när det börjar närma sig! Kul att ni alla är på hugget!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Hej alla glada akvarister! För tillfället har vi lite mycket med våra ordinarie arbeten så byggnationen står still. Vi återupptar byggandet i november.

Jag föreslår att vi bokar en träff hemma hos Gustav (Garfish) i stället! Hans burk börjar bli riktigt fin. Och så kan alla som är intresserade få en inblick i zeovitsystemet då han kör sin burk med denna metod.

Vad säger du Gustav?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla glada akvarister! För tillfället har vi lite mycket med våra ordinarie arbeten så byggnationen står still. Vi återupptar byggandet i november.

Jag föreslår att vi bokar en träff hemma hos Gustav (Garfish) i stället! Hans burk börjar bli riktigt fin. Och så kan alla som är intresserade få en inblick i zeovitsystemet då han kör sin burk med denna metod.

Vad säger du Gustav?

Men vad e detta ? Jag hade tänkt att smaka på den där dammiga lådan hos er som står i hörnet ! ;)

Det är väl inte mycket att titta på mitt kar, men om andra vill det, Så går det väl att ordna en saltträff hos mig.

/Gustaf

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...