Gå till innehåll

Nytt saltvattens kar i Mjölby


Borg

Rekommenderade inlägg

  • Svar 165
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Du får gärna lägga upp flera bilder på dina 'unga' paru. De är riktigt fina, jag har alltid varit sugen på en men aldrig fått ordentligt tillfälle.

Har Du tagit fotot på den vuxna i Caribien, mycket vackert!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du får gärna lägga upp flera bilder på dina 'unga' paru. De är riktigt fina, jag har alltid varit sugen på en men aldrig fått ordentligt tillfälle.

Har Du tagit fotot på den vuxna i Caribien, mycket vackert!

Yes jag tog den på ett rev utanför Bonarie, bara jag får lite tid så ska jag fota mer, har en del i karet som inte har vart med på bild än, kan ju va bra att få lite träning eller hur ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Yes jag tog den på ett rev utanför Bonarie, bara jag får lite tid så ska jag fota mer, har en del i karet som inte har vart med på bild än, kan ju va bra att få lite träning eller hur ;)

Känns inte som att du behöver träna;)

Nästa gång du skall till Caribien så kan du ju hojta till. Jag har varit på väg dit de senaste vintrarna men alltid backa ur eftersom det är krångligt att ta sig dit, dessutom inte speciellt billigt. Men någon gång så skall jag....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Känns inte som att du behöver träna;)

Nästa gång du skall till Caribien så kan du ju hojta till. Jag har varit på väg dit de senaste vintrarna men alltid backa ur eftersom det är krångligt att ta sig dit, dessutom inte speciellt billigt. Men någon gång så skall jag....

Jag kan hojta nu, tanken är att vi drar över till Caribien nu i slutet av sept. och dyker i 10 dar, vi blir ett gäng på ca 15 dykare från svedala. Krångligt att ta sig ? det är bara att flyga med KLM från Stockholm, Göteborg eller Linköping ner till Amsterdam sedan är det direkt flyg till Bonarie.

Här ligger lite goabilder från förra gången.

http://www.mborg.se/Caribien07/index.htm

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

det är verkligen en helt galet fin tank du har! Gillar verkligen revets uppbyggnad med en hel del öppen yta för firrarna att simma på. :) Kommer nog använda ditt kar som inspiration när jag väl får tid, plats och råd för ett eget.

Mvh

/ Fredrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej,

det är verkligen en helt galet fin tank du har! Gillar verkligen revets uppbyggnad med en hel del öppen yta för firrarna att simma på. :) Kommer nog använda ditt kar som inspiration när jag väl får tid, plats och råd för ett eget.

Mvh

/ Fredrik

Tack och kul att man kan ge inspiration, det var min tanke hela tiden att ha luft och bra simytor i karer, verkar som fiskarna trivs och det är lätt att få cirkulation på alla platser.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hojta nu, tanken är att vi drar över till Caribien nu i slutet av sept. och dyker i 10 dar, vi blir ett gäng på ca 15 dykare från svedala. Krångligt att ta sig ? det är bara att flyga med KLM från Stockholm, Göteborg eller Linköping ner till Amsterdam sedan är det direkt flyg till Bonarie.

Här ligger lite goabilder från förra gången.

http://www.mborg.se/Caribien07/index.htm

Nu fick jag så jag teg;). Jag dyker inte, kan troligen inte snorkla heller, även om jag gjort något försök.

Min tanke med Caribien i första hand är Rom&Coca Cola, Paraplydrinkar, ett och annat dopp i vattnet och förhoppningsvis få se några vackra fiskar. Köper man en paketresa så kan jag inte hitta annat än 3 flygrutter, både dit och hem. Men ni kanske bara köper 'säten', eller också har jag tittat på fel siter?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu fick jag så jag teg;). Jag dyker inte, kan troligen inte snorkla heller, även om jag gjort något försök.

Min tanke med Caribien i första hand är Rom&Coca Cola, Paraplydrinkar, ett och annat dopp i vattnet och förhoppningsvis få se några vackra fiskar. Köper man en paketresa så kan jag inte hitta annat än 3 flygrutter, både dit och hem. Men ni kanske bara köper 'säten', eller också har jag tittat på fel siter?

Ha ha ja du inte fel med drinkar, men vi dyker som sagt i 10 dar á 4 dyk om dagen så det är lite försiktigt med drinkarna. Vi kör bara säten, flyg ner till Amsterdam sen raka spåret till Bonarie, hem går flighten ner och mellan landar i Aruba sen raka spåret till Amsterdam.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...
  • 1 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...