Gå till innehåll

saltisar i umeå!!


blaze

Rekommenderade inlägg

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

ska kolla av lite me tjejens jobb tider så ser vi när det kan passa in bra här hemma så får vi bestämma mer exakt sen.

ja lite fragg byte kan vi ju ha i samma veva om nån har några fraggar, jag har nog 1-2st stenisar som kan byta ägare iaf.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi ska i alla fall ner till Umeå på lördag nästa vecka då dottern ska tävla i taekwondo. Så om det blir på lördag så är vi intresserade

kan kolla upp hur det ser ut här hemma nästa lörda, hur ser det ut för er andra?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nästa lörda blir det knivigt me en träff här då tjejen jobbar hela dan o jag är hemma me 2 små barn som gör att man inte får så mycke lugn o ro till att snacka osv men helgen om 2 veckor är hon ledig så om vi ska träffas här passar det bäst då, vilken dag spelar ingen roll alls än så länge iaf.

ska vi också ut en sväng till aquawearhouse som det sagts tidigare så kankse ägaren ska få tycka till lite om dag osv.

va säger ni andra?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja, jag jobbar varannan helg så för mig passar det nu i helgen men inte nästa

aj då!

ja som sagt så jobbar tjejen nu i helgen så då är det full rulle här hemma me ungarna så de känns lite halv drygt att träffas upp då.

vilka tider jobbar du?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det är olika beroende på helg, men vare sig jag jobbar 7-16 eller 12-21 så känner jag att jag får tid över de helger jag jobbar. men men, så länge ni skriver hur det gått och lägger upp bilder så kan ni ju köra utan mig, haha!

ok

det känns ju trist om vi ska måsta köra utan dig men ajg vet itne vilken annan helg det ska passa, dom 2 helgerna efter går det inte här heller längre har jag inte orkat kolla.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

lite ändring på helg, om vi ska va här får det bli helgen om 2½ vecka dvs lörda 9/5 eller sönda 10/5.

ni som vill komma hit då får anmäla er här i tråden eller via pm till mig så vi vet hur många vi blir.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

lite ändring på helg, om vi ska va här får det bli helgen om 2½ vecka dvs lörda 9/5 eller sönda 10/5.

ni som vill komma hit då får anmäla er här i tråden eller via pm till mig så vi vet hur många vi blir.

lörda känns iof bäst för mig nu så om vi säger lörda 9/5 kl1300 o så får vi se hur alla kan o passar det dåligt för resten av er så får vi hitta en ny dag/tid.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 3 månader senare...

halloy alla umeå saltisar!!

då det inte blev av nån träff i våras så tycker jag att det är läge att dra ihop en träff nu snart i höst??

när passar det folket o vem ska vi va hos?

dom flesta är väll i startgropar me uppgradering osv så det är väll bara mitt eller daniels kar som kan vara aktuela just nu så får vi ta alla andra under vintern eftersom dom får ordning?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är självklart på... bara kul att träffa likasinnade =)

Dock så är mitt kar inte igång fören om en månad eller två.. men som Johnny säger kan man ju beta av akvarierna i stan eftersom.. går ju börja hos dig kanske Johnny? =)

Skellefte/Övik/Lycksele och andra närstående orter kan väl också haka på? =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är självklart på... bara kul att träffa likasinnade =)

Dock så är mitt kar inte igång fören om en månad eller två.. men som Johnny säger kan man ju beta av akvarierna i stan eftersom.. går ju börja hos dig kanske Johnny? =)

Skellefte/Övik/Lycksele och andra närstående orter kan väl också haka på? =)

jo nog kan vi börja hos mig om ingen annan känner sig sugen på att visa upp först??

ska vi va här kan vi kanske ta de i början av nästa månad så man hunnit få till belysningen me nya rör osv, ska kolla upp närmre me sambon så hon är ledig nån helg så man inte har 2 små vildar som klänger runt en just den stunden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...