Gå till innehåll

Akvarieshopen?


Rekommenderade inlägg

Jag har flyttat tråden till rätt forum.

Observera att vi har några små förhållningsregler om detta med att diskutera handlare: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=21437

Vi har alltså inte någon regelrätt "ranking" av handlare på forumet, men sakliga tips är alltid välkommet.

Ted - flera saker som du frågar efter kan du nog få exakta svar på om du kontaktar dem direkt. Jag antar att de har mail.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har handlat där och kommer aldrig att göra det igen.

Inget svar när jag ringde (och jag ringde mycket och ofta.), svar på mail (fyra stycken) uteblev under en månad och när jag väl fick tag på dom så hade dom inte vissa av sakerna som dom saluförde på sin hemsida.

Verkar som att jag hade extrem otur...

/Hellman

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips, det finns både www.akvarieshop.se och www.akvarieshopen.se, vilket är två helt olika butiker. Lätt att blanda ihop...

Kolla gärna att den webbutik du beställer från har relevant kontaktinfo, t.ex. namn, adress och telefonnummer, ifall du skulle få problem med din order.

jag menar akvarieshopen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Jag kan bara hålla med Hellman om erfarenheterna från akvarieshopen.se. inte kul alls. jag har dessutom en kompis som har nästan samma problem fast när han beställde grejer så va det inga problem men när det blev reklamation på dom så svarar dom inte. det verkar som att dom inte vill ta sitt ansvar vid reklamationer enligt min mening. samma sak har dom gjort mot mej när jag fick problem med min UVC från dom. inga svar.

/Erik Andrén

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...