Gå till innehåll

Fler filmformat


Ricke

Rekommenderade inlägg

Det hela handlar ju lite om trafikavgift också. Med fler och större filer går det åt mer bredband, vilket kostar pengar, och som ni vet så är ju SG en ideell sida, men vill man bistå för att öka möjligheterna så kan man alltid bli en betalande medlem, och ju fler vi blir av den sorten, desto mer svängrum får vi och ju mer kan vi erbjuda medlemmarna. :)

Alla har möjlighet att länka från externa siter, Youtube och Photobucket är bara två exempel som inte kostar något att lägga upp material på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ricke, har du övervägt att hyra en egen webbplats hos ett webbhotell? Då får du större valmöjligheter gällande storlek och filformat. Ofta finns det begränsningar även hos de flesta webbhotell, exempelvis 50MB per fil, men det borde räcka för flera minuter film i hög kvalitet. Om hotellet har begränsning i vilka filformat är tillåtna att ladda upp brukar det oftast gå att lägga filen i en zipmapp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 månader senare...

Jo jag upptäckte det ,men först när jag prova funka det ej, men sen ändra jag lite på koderna på hemsidan då funka de, man kan inte göra det utan kunskap i html märkte jag hehe. inte bara klippa o klistar som man känner för hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...