Gå till innehåll

Annonssortering


Auditor

Rekommenderade inlägg

Nu kanske man får smäll för att man startar en tråd här.

Men jag undrar om det inte går att sortera annonser efter "Stad/Land"?

Och om det inte går är det nått som kan tänkas läggas in?

Skulle vara intressant och kika om det finns nånting spännande runt ens trakter utan att behöva rota igenom alla annonser.

Edit:Bah.. så särskrev jag i rubriken me...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Öhhh! Varför skulle du få smäll för att du startar en tråd? Dessutom startar du en tråd om förslag på förbättring. Vi vill få in konstruktiva förslag på hur vi kan förbättra SG. Är mycket roligare att ta i detta än att lyssna på att någon tycker saker är kass. Så fortsätt Jimmy!

Sakmässigt vet jag inte om det går att lösa utan jag måste höra mig för med dem som är bättre på tekniken.

PS Ser ingen särskrivning! ;) DS

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kanske man får smäll för att man startar en tråd här.

Men jag undrar om det inte går att sortera annonser efter "Stad/Land"?

Och om det inte går är det nått som kan tänkas läggas in?

Skulle vara intressant och kika om det finns nånting spännande runt ens trakter utan att behöva rota igenom alla annonser.

Edit:Bah.. så särskrev jag i rubriken me...

bra förslag! har faktikt oxå saknat den funktionen.. för ibland så ser man nåt man är sugen på, och så bor säljaren flera mil bort :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Öhhh! Varför skulle du få smäll för att du startar en tråd? Dessutom startar du en tråd om förslag på förbättring. Vi vill få in konstruktiva förslag på hur vi kan förbättra SG. Är mycket roligare att ta i detta än att lyssna på att någon tycker saker är kass. Så fortsätt Jimmy!

Sakmässigt vet jag inte om det går att lösa utan jag måste höra mig för med dem som är bättre på tekniken.

PS Ser ingen särskrivning! ;) DS

Van vid lite striktare forum där man får smäll och varning om man startar trådar i onödan eller skriver onliners. Sitter lite i ryggmärgen att tänka efter 5-6 gånger innan man ens börjar tänka på att starta en tråd :smiley18:.

Nu har jag yppat en önskan iallafall, så får vi se hur det faller ut.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När vi är inne på annonser så undrar jag om det finns något sätt att få dom att försvinna från "5 nya inlägg" när man har läst dom?

Tyvärr inte! Vi har försökt utan att lyckas med detta!

Det går väl redan idag att i sökfältet på annonssidan skriva tex en stads namn eller ett län så får man upp de annonser som finns på området.

Det går och rekomenderas att man skrivert in.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är svårigheten? :-)

Åter igen måste jag starkt rekommendera funktionen "Markera forum som lästa" under titelt "snabblänkar". Den rensar även olästa trådar och olästa/lästa annonser.

Den i kombination med funktionen "xx nya inlägg sedan ditt förra besök" är vad som gör SVG väldigt lättläst och överblickbart.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det går väl redan idag att i sökfältet på annonssidan skriva tex en stads namn eller ett län så får man upp de annonser som finns på området.

Hmm, ja det där funkade juh perfekt!

Det va lite för enkelt så jag såg det inte är min undanflykt...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...